بهترین دسته گل عقد

بهترین و جدیدترین دسته گل عقد

به جرات میتوانم بگویم که یکی از بهترین و خاطره انگیزترین مراسم برای هر انسانی مراسم عقد می باشد. این اهمیت برای زنان و عروس خانم ها دو چندان است. خرید لباس و دسته گل همواره یکی از مهمترین دغدغه های عروس خانم ها برای این مراسم به حساب می آید. چرا که این دو مورد مخصوصاً دسته گل بیشتر از هر چیز دیگری در این مراسمات نمود پیدا می کند. اما شکل و نوع دسته گل همواره اهمیت ویژه داشته است. مخصوصا امروزه که همه سعی می‌کنند. همه چیزشان بهترین و جدیدترین باشد. اما بهترین و جدید ترین بودن بستگی به سلیقه  هر فردی دارد. ولی ما در مطلب چند دسته گل رو که جزء بهترین و جدیدترین دسته گل های عقد هستند را مورد بررسی قرار داده ایم. پس اگر این موضوع برای شما نیز مهم است تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

 

دست گل آبشاری

 

یکی از زیباترین و جدیدترین مدل های دسته گل، دسته گل آبشاری است این دسته گل می تواند بسیار در زیبایی عروس و در مراسم عقد تاثیر گذار باشد. این نوع دسته گل محبوبیت فراوانی در بین دسته گل هایی که برای عقد انتخاب می شوند دارد و میتوان آن را به عنوان بهترین و جدیدترین دسته گل عقد به حساب آورد. این دسته گل می تواند با هر نوع لباس ست شود و زیبایی لباس را نیز دو چندان کند.

 

 

 

 

دسته گل های اروپایی

 

در کنار دسته گل های آبشاری دسته گل های اروپایی نیز از محبوبیت بالایی در بین دسته گل های عروس برای عقد برخوردار هستند. جالب است بدانید که دسته گل های اروپایی دارای سبک های بسیار زیادی است که همین موضوع باعث شده تا انتخاب و تنوع دسته گل برای شما راحت تر شود بهتر است قبل از خرید دسته گل اروپایی ابتدا چند نوع آن را دیده و سپس اقدام به خرید نمایید.

 

چند گل جدید برای ساخت دسته گل عقد

 

آنچه که مسلم است انتخاب گل می تواند تاثیر زیادی در دسته گل داشته باشد. این انتخاب نه تنها در زیباتر شدن لباس شما تاثیرگذار است بلکه به جذاب نشان دادن آرایش عروس نیز می تواند تا حدود زیادی کمک کند. گل های که می توانید با آن ها بهترین و جدیدترین دسته گل عقد را درست کنید عبارتند از:

گل ارکیده، گل آفتابگردان، گل پیونی، گل ژیپسوفیلا، انواع گل های ساکو لنت و گل رز جاودان (گل رز یکی از گل هایی است که همواره می‌توانید بهترین و جدیدترین دسته گل ها را با او درست کنید)

 

نقش رنگ در بهترین و جدیدترین دسته گل عقد

یکی از دلایل مهم و حیاتی در بهترین و جدیدترین بودن دسته گل عقد رنگ گل است. چرا که هر رنگی متعلق به سالی می باشد. از آنجایی که مهمترین رنگ های سال ۲۰۲۲ یا سال ۱۴۰۱ رنگ های آبی و بنفش، صورتی پاستیلی، زرد روشن، صورتی آدامسی و مرجانی هستند. دسته گلی با این رنگ ها می توانند بسیار جذاب و به روز باشند.

شما هر نوع گلی را که قصد دارید به عنوان دسته گل عروس استفاده کنید. بهتر است که رنگ هایش رنگ های ست شده با لباس عروس باشد.

 

چند نکته مهم برای خرید بهترین و جدیدترین دسته گل عقد

 

قبل از خرید دسته گل باید چند مورد را در نظر داشته باشید و به چند نکته توجه کنید، تا بتوانید بدون هیچگونه دردسری از داشتن دسته گلی زیبا و جدید لذت ببرید.

 

 خرید گل از گل فروشی های مطمئن:

هم خوانی و همگونی مدل و رنگ لباس با گل، بهتر است که قبل از خرید دسته گل ابتدا لباس خود را انتخاب کنید.

سفارش دادن دسته گل چند روز قبل از مراسم است.

 

سخن پایانی

همانگونه که گفتیم یکی از مهم ترین و خاطره انگیزترین مراسمات برای هر شخص میتواند مراسم عقد باشد و انتخاب دسته گل در این مراسم بسیار مهم و حائز اهمیت است. به طور کلی می توانیم بگوییم که گل های زیاد و بسیاری برای درست کردن یک دسته گل جدید و شیک برای عروسی وجود دارند که از بهترین گل ها می توان به گل های رز، ارکیده، نرگس ، مریم و آفتابگردان اشاره کرد. توجه داشته باشید. که رنگ گل باید با لباس شما همخوانی داشته باشد. در صورتی که ماندگاری دسته گل عقد برای شما اهمیت بسیار دارد به شما پیشنهاد می کنیم از دسته گل عروس جاودان استفاده کنید، چرا که به دلیل وجود گل های رز جاودان در این دسته گل، دوام و ماندگاری آن نیز افزایش می یابد با در نظر گرفتن مطالب و نکته هایی که در این مقاله ارائه دادیم می توانید از بهترین و جدیدترین دسته گل عقد در مراسم خود استفاده کنید.

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد