خرید رز جاودان کادو باکس

اگر این روزها به دنبال خرید گل رز جاودان کادو باکس هستید. حتما این مطلب را تا پایان مطالعه نمایید.
فروشگاه و سایت روبینا رز دارای طیف وسیع و پر تنوعی از اشکال و اندازه ها و نیز انتخاب رنگ است. لذا قدرت انتخاب نباشید. چرا که در اینجا برای هر مناسبتی یک رز جاودان کادو باکس خاص و منحصربفرد وجود دارد.

خرید رز جاودان کادو باکس به عنوان هدیه خاص

گل رز جاودان کادو باکس انتخاب خاصی است، که فقط مختص افرادی است، که دنبال هدیه ای ماندگار و سرشار از عشق هستند. مطمئنا همیشه و بخصوص در مراسم و جشن های مختلف از گل رز جاودان که نماد عشق و محبت است. برای هدیه دادن استفاده می شود. جالب است، بدانید که رز جاودان یکی از محبوبترین و پرفروشترین گونه های رز در دنیاست.

تاریخچه خرید رز جاودان کادو باکس

همانطور که می دانید، از گذشته تاکنون گل رز نماد ابراز علاقه و نیز عشق به طرف مقابل بوده است. و جزو هدایای ویژه محسوب می شود. در ضمن نیز یکی از پرطرفدارترین گل ها در بین افراد است. تاریخچه گل رز جاودان تقریبا به چهل سال پیش برمی گردد، که محققان را بر آن داشت، که شروع به تولید و تکثیر رزهایی با مدت زمان ماندگاری بالایی کنند. از این رو نام آنرا نیز گل رز جاودان نامیدند.

رز جاوادان انتخابی ماندگار

با قاطعیت می توان اکنون گفت، که طرفداران خرید رز جاودان بیش از پیش بیشتر شده اند. چرا که رز جاودان عمری فراتر از گل های دیگر دارد. و همین نکته مثبت یعنی ماندگاری بالا باعث شده است، تبدیل به یک هدیه ای خاص و منحصربه فرد شود.
این رز جادویی حدود سه سال دوام می آورد. خرید رز جاودان کادو باکس ، نماد و نشانه ی یک عشق ابدی است.

دیزاین گل رز جاودان کادوباکس

دوستان حتما به این نکته توجه داشته باشید، که به هنگام سفارش خرید رز جاودان کادو باکس حتما به ایجاد گل آرایی زیبا توسط شخص کاربلد دقت نمایید.
از گذشته تاکنون هدیه دادن و هدیه گرفتن گل طبیعی به کسی که دوستش دارید، بی شک یکی از بهترین و زیباترین انواع هدیه ها بوده است. حسی که در یک گل رز طبیعی وجود دارد، را نمی توان با هدیه ای دیگر قیاس نمود.
حال سوال خیلی مهم اینجاست: که آیا رز جاودان کادو باکس نیز همان معنی و حسی را خواهد داشت، که گل طبیعی دارد؟

گل رز جاودان چیست و چقدر ماندگاری دارد ؟

شاید بی دلیل نبود که همه به فکر این بودند که گلهای هدیه گرفته شده یا هدیه داده شده، خود را ماندگار کنند. رویایی که اکنون به واقعیت پیوسته است. با وجود ظهور گلهای رز جاودان، عمر کوتاه گل رز دیگر به افسانه ها خواهد پیوست.

تبدیل گل رز به رز جاوادن چگونه انجام می شود؟

برای تبدیل گل رز به گل رز جاودان با ماندگاری حدود 3 ساله، در واقع گل رز را مومیایی می کنند. بدین صورت که این فرآیند بر اثر گرفتن اکسیژن و صمغ موجود در ساقه های گل و نیز تعویض آن با روغن هایی مثل وازلین مومیایی شده، و در آخر تبدیل به گل رز جاودان می شود. که هدیه ای بسیار زیبا و ارزشمند برای عزیزان خواهد بود. پیشنهاد ما به شما خرید گل رز جاوادن  می باشد که می توانید خریداری کنید.

مدت ماندگاری رز جاودان چقدر است؟

جالب است بدانید که برخی برندهای رز جاودان طول عمری معادل 3 سال تا 10 سال دارند. که این مساله بسته به کیفیت کار و دستگاههای تبدیل گل رز طبیعی به رز جاودان دارند. و همین باعث تفاوت گل رز طبیعی با گل رز جاودان است. چرا که گل رز طبیعی تنها 5 تا نهایتا 20 روز بعد از چیده شدن ماندگاری دارد.

نام های دیگر رز جاودان چیست ؟

نام های دیگر رز جاودان عبارتند از : رز دیو ، رز دلبر ، رز ابدی یا رز ماندگار و رز مومیایی. که تمامی این نام ها برگرفته شده، از ماندگاری و جاودانه بودن عمر رز دارد. گلی افسانه ای با عمر دیو که در محفظه ای شیشه ای نگهداری می شود. برای خرید رز جاودان کادو باکس متوسط را پیشنهاد میدهیم.

نحوه نگهداری گل رز جاودان کادو باکس

توجه داشته باشید که بعد از خرید رز جاودان کادو باکس به هیچ عنوان نیاز به آبیاری و نور خورشید ندارد. و بهتر است آن را از نور مستقیم خورشید و رطوبت دور نگه دارید، و حتما در محفظه شیشه ای محکم بسته باشد و هیچگاه آنرا باز نکنید.

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد