دسته گل قدردانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

دسته گل برای قدردانی

از گل ها برای موارد زیادی استفاده می کنند. از رفتن به خواستگاری گرفته تا رفتن به عیادت یک بیمار، از رفتن مراسم عروسی و تزیین یک تاج گل برای مراسم ختم یا حتی آشتی کردن. ولی کاربرد گل ها چیزی فراتر از این موارد است دنیای گل ها دنیای بزرگی است. و هرگونه نشانه و المان خاص و منحصر به فرد خود را دارند. به شکلی که از هر گل برای منظور خاصی استفاده می شود. مثلاً گل رز قرمز نماد عشق و عاشقی است. و بیشتر بین عاشق و معشوق ها رد و بدل می شود و یا گل داوودی که نماد شادی است. یکی از موارد استفاده از گل ها برای قدردانی است. اما اینکه برای قدردانی باید از چه دسته گلی استفاده کرد مطلبی است. که ما در این مقاله از روبینا رز به آن پرداخته ایم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

انواع دسته گل

برای هدیه دادن و یا هر کار دیگر شما می توانید گل ها را به دسته های مختلفی تقسیم کنید دسته بندی گل ها عبارتند از:

  • دسته گل برای مناسبت های خاص
  • دسته گل برای عیادت بیمار
  • دسته گل مناسب برای تشکر قدردانی

دسته گل برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید و دسته گل برای قدردانی و تشکر. واضح است که شما می توانید برای هر یک از این موضوعات با توجه به سلیقه خود از دسته گلی استفاده کنید. هرچند که هر گلی المان  خاص خود را دارد و برای مطلب مشخصی استفاده می شود.

مثلاً اگر قرار است که برای تولد دسته گلی تهیه کنید. بهتر است دسته گل هایی را انتخاب کنید. که متشکل از گل های شاد باشند،اگر فردی که قصد دارید برای تولد به او گل هدیه کنید فرد مورد علاقه  خودتان است سعی کنید از دسته گلی استفاده کنید. که زمینه اصلی آن تشکیل شده از گل های رز قرمز باشد چرا که گل رز قرمز نماد عاشقی است و بیشتر بین عاشق و معشوق رد و بدل می شود. همانگونه که گفتیم گل های داوودی نماد شادی هستند همچنین گل های با اشکال دلفریب بهترین گزینه برای دسته گل مهمانی هستند.

شاید بتوانیم بگوییم که بهترین دسته گل برای قدردانی دسته گلی است که در آن از گل هایی استفاده شده که فرد گیرنده  به آنها علاقه داشته باشد. توجه داشته باشید که در این دسته گل سن و سال شخصی نیز بسیار مهم است. اگر از سلیقه طرف مقابل اطلاعات در دست ندارید بهتر است که از نظر گل فروش برای دسته گل استفاده کنید.

دسته گل رز

از دیرباز تا امروز بیشترین استفاده از گل رز به معنای عشق و عاشقی بوده است. اما این که از چه رنگ گل رز استفاده کنید بسیار در معنی موثر است. هر رنگ از گل رز معنای خاص خودش را دارد. برای مثال گل رز سفید نشانه پاکی و صداقت است و این موضوع را نشان می‌دهد که دنبال دوستی برای شروع دوباره ای هستید. ولی اگر قصد شما تقدیر و تشکر است از گل رز زرد استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید گل رز شما عمر بیشتری داشته باشد به شما پیشنهاد می کنیم که از گل رز جاودان استفاده کنید که علاوه بر اینکه عمر بالایی دارند، بسیار زیبا هستند و مناسب کادو و قدر دانی از عزیزانتان است.

قدر دانی با دسته گل داوودی

دسته گل داوودی می تواند مناسب ترین  دسته گل برای قدردانی دانی باشد،ولی در مورد گل های داوودی باید این را بدانید که این گل  دارای رنگ های متعددی است. گل داوودی سفید نمایانگر وفاداری به معشوق است. و رنگ زرد این گل نشان می دهد که به فرد مورد نظر علاقه دارید اگر قصد شما قدردانی از کسی است که دوستش دارید این نکات را در نظر داشته باشید.

دسته گل آلسترومریا

به جرأت می توانیم بگوییم که این دسته گل یکی از دسته گل های بسیار زیبا است. این دسته گل نماد شانس خوب، دوستی دو طرفه و البته ثروت است. پس اگر شما قصد قدردانی از کسی را دارید که دوستی شما دو طرفه است این دسته گل می تواند گزینه مناسبی باشد.

نکته مهم در مورد دسته گل

فارغ از اینکه دسته گل برای چه مناسبتی و یا برای چه شخصی باشد. این نکته بسیار مهم است که بتوانید تصدیق  را به شکلی شکیل تزیین کرده و ترکیب زیبایی با توجه به سلیقه فرد مورد نظر به وجود بیاورید.

سخن پایانی

پس از مطالب ارائه داده شده می توانیم بگوییم که بهترین دسته گل برای قدردانی دسته گلی است که با توجه به سلیقه شخصی و نوع رابطه ای که ما با او داریم در نظر گرفته می شود. چرا این دسته گل می تواند حس ما را به فرد گیرنده انتقال دهد. امیدواریم که با مطالعه این مطلب بتوانید که مناسب ترین دسته گل برای قدردانی انتخاب کنید.

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد