دسته گل مناسب روز پدر چه چیزی بخریم؟

دسته گل زیبا برای روز پدر

پدر ها همیشه برای دختر ها بهترین پناگاه و اولین عشق به حساب می‌آیند و همچنین برای پسران اولین قهرمانان زندگی آنها محسوب می شوند. پدر معنی عشق، محبت بی منت، تمام هستی و بهانه ای برای زندگی است. کسی که با ایثار و ازخودگذشتگی همه زندگی‌اش را صرف بچه و خانواده اش می کند. روز مرد یا روز پدر بهترین فرصت است. برای اینکه قسمت کمی از محبت های او را جبران کنیم. معمولاً برای روز پدر از هدایای گوناگونی استفاده می شود. چرا که پدران با کوچکترین هدیه خوشحال می شوند. ولی چیزی که واضح است این است که گل می تواند یک هدیه مناسب برای روز پدر باشد؛ و ما می توانیم با خریدن دسته گل زیبا برای روز پدر او را به شدت خوشحال کنیم.

به همین خاطر ما در این مقاله از روبینا رز سعی داریم که به معرفی دسته گل زیبا بپردازیم. و اگر شما هم مایلید که با یک دسته گل زیبا پدر خود را خوشحال کنید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چرا بهتر است برای روز پدر گل بخریم؟

 

همانگونه که گفتیم پدرها انسان‌های کاملاً کم توقعی می باشند و همین که شما به یاد آن ها باشید می تواند بهترین هدیه برای آنها باشد ولی با خرید گل شما می توانید احساسات خود را سریع و آسان به پدر عزیزتان انتقال دهید. شما با خرید گل می توانید هدیه ای چشم نواز و نشاط آور که نشان دهنده دوستی و محبت است به پدر خود هدیه کنید. دادن یک دسته گل به پدر به عنوان هدیه روز پدر می تواند به او یادآوری کند که سال ها زحمت او بی فایده نبوده و گلستان او به ثمر نشسته است. همچنین می توانید به جای دسته گل از باکس گل رز جاودان استفاده کنید که علاوه بر زیبایی دوام بسیار طولانی تری نیز دارند.

چند دسته گل زیبا برای روز پدر

دسته گل های متنوع زیبایی برای روز پدر وجود دارد که بهترین آنها عبارتند از:

 

دسته گل ژربرا

ژربرا به عنوان یک دسته گل زیبا برای روز پدر به حساب می آید.

 هر چند که گل ها دارای جنسیت خاصی نمی باشند. ولی خرید برخی از گل ها برای مردان بهتر است.

گل های ژربرا با با گلبرگ های انبوه می‌تواند بهتر روحیات مردانه را تلطیف نماید، دسته گل این گل با داشتن گلبرگ های شاد و شکفته می تواند خنده و لبخند را بر روی لب پدر شما بیاورد. از آنجایی که این گل در رنگ های مختلف نارنجی، صورتی، قرمز و زرد یافت می شود. شما می توانید با ترکیب این گل ها دسته گلی زیبا را برای روز پدر انتخاب نمایید.

 

 

دسته گل آنمون

 

اگر به دنبال یک گل خاص یا دسته گل زیبا برای روز پدر هستید، پیشنهاد ما به شما دسته گل آنمون می باشد. گل‌های آنمون سفید کاملا با گل های دیگر متفاوت هستند این گل از خانواده گل های شقایق میباشد که با داشتن مرکز تیره و گل های افشان ظاهری کاملاً خاص دارند. با توجه به اینکه ساقه های این گل ظریف هستند در ترکیب با دیگر گل ها می توانند یکی از بهترین  دسته گل ها برای روز پدر باشد.با توجه به اینکه گل آنمون جنسیت ندارد می تواند احساسات شما را به درستی به پدرتان انتقال دهد.توجه داشته باشید که انتخاب دسته گل سفید آنمون علاوه بر زیبایی نشان دهنده صمیمیت شما با پدرتان می باشد.

 

دسته گل کراسپدیا

 

انتخاب دسته گلی با تم کراسپدیا می‌تواند یک گل منحصر به فرد و مجذوب کننده باشد، چرا که این گل ها تنها گل های زرد کوچک طبیعی هستند. این گل ها همچون گلوله های زرد بر روی ساقه نازک خود خودنمایی می کنند، شما می توانید از ترکیب این گل با گل های سفید یک دسته گل زیبا برای روز پدر سفارش دهید و با هدیه دادن آن به پدر از زحمات او تشکر کنید.توجه داشته باشید که از آنجایی که کراسپدیا یک گل سر سخت و محکم می باشد نمایانگر قدرت مردانه نیز می باشد.

 

دسته گل رز

 

با اینکه از گل رز به عنوان نماد عاشقی یاد می‌شود و معمولاً در فرهنگ ما اینگونه جا افتاده است که فقط بین دختر و پسر یا زن و مرد رد و بدل می شود ولی اصلاً این چنین نیست شما می توانید فارغ از جنسیت و سن و سال گل های رز را در رنگ های مختلف انتخاب کنید و از آن به عنوان یک دسته گل زیبا برای روز پدر استفاده کنید و مطمئن باشید که پدر شما چه دارای شخصیتی کلاسیک باشد و یا مدرن حتماً از دسته گل شما راضی و خوشحال خواهد بود. با این وجود اگر نگران خراب شدن گل های طبیعی خود هستید، پیشنهاد روبینا رز به شما استفاده از گل رز جاودان است که تا 5 سال به طور طبیعی باقی می ماند.

 

 سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا به اختصار در مورد دسته گل زیبا برای روز پدر صحبت کنیم و گل های که خودشان به تنهایی یا ترکیبشان با گل های دیگر یک دسته گل بسیار زیبا می شود را به شما معرفی کنیم شما می‌توانید به این گلها گل های داوودی و ارکیده را نیز اضافه کنید.

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد