بهترین کادو برای ولنتاین چه چیزی است؟

ولنتاین چه روزی است؟

3.5/5 - (2 امتیاز)

سال‌ها است روز ولنتاین به یک تاریخ مهم در جهان تبدیل شده است. روز عشق نه فقط برای جوان‌ها بلکه برای هر تمامی افراد در هر سنی مهم است. این روز بهانه‌ای برای ابراز عشق و اثبات علاقه به کسی است که دوستش دارید بنابراین بهتر است درباره‌ی این که ولنتاین چیست و اینکه ولنتاین چه روزی است اطلاعات بیشتری داشته باشید تا بتوانید هدیه‌ی مناسب این روز را انتخاب کنید و در قلب معشوقتان ماندگار شوید. با روبینا رز همراه باشید تا درباره این رویداد مهم اطلاعات بیشتری داشته باشید.

تاریخچه ولنتاین

اگر می‌خواهید بدانید که ولنتاین از کجا شروع شد؟ باید بگوییم که درباره‌ی تاریخچه ولنتاین یا روز عشق داستان‌های مختلفی وجود دارد که از بین همه، داستان کشیش رمی معروف‌تر و به واقعیت نزدیک‌تر است: در قرن 18 میلادی پادشاه رم ازدواج سربازان جنگجو را ممنوع اعلام کرده بود و این موضوع باعث نارضایتی در میان جوانان شده بود. در این زمان کشیشی به نام ولنتاین به صورت پنهانی مراسم ازدواج زوج‌های جوان را برگزار می‌کرد و یک گل سرخ به نشانه عشق به این جوانان هدیه می داد. پس از مدتی امپراتور رم از این نافرمانی خبردار شد و حکم دستگیری و اعدام ولنتاین را صادر کرد.

ولنتاین بعد از دستگیری به زندان منتقل شد و عاشق دختر نابینای زندانبان شد. ایمان ولنتاین کشیش و عشق او به دختر، باعث شد که معشوقه بینایی خود را به دست بیاورد. به همین دلیل آوازه‌ی عشق ولنتاین در گوش مردم پیچید.

ولنتاین قبل از اجرای حکم، نامه‌ای به دختر نوشت و آن را با امضای «ولنتاین تو» به پایان رساند. که هنوز هم عبارتی معروف در کارت پستال‌ روز ولنتاین است. در نهایت حکم ولنتاین در روز 14 فوریه اجرا شد و او به دستور حاکم رم به دار آویخته شد. از آن به بعد روز 14 فوریه در همه‌جای دنیا به‌عنوان روز عشق شناخته شده است و بسیاری از زوج‌های عاشق در این روز به هم ابراز علاقه می‌کنند.

ولنتاین امسال چه روزی است؟

تاریخ روز ولنتاین 14 فوریه سال 2024 میلادی با چهارشنبه 25 بهمن 1402 شمسی مصادف شده است.

در روز ولنتاین چه کار کنیم؟

تنها کاری که باید در روز ولنتاین انجام دهید، ابراز عشق است. می‌توانید با ترتیب دادن یک فضای دونفره‌ی عاشقانه، این روز را به همراه پارتنر خود جشن بگیرید. به خاطر داشته باشید که باید یک روز ماندگار برای پارتنر یا همسر خود ترتیب دهید که خاطره‌ساز باشد. مثلا می‌توانید به تماشای یک فیلم عاشقانه بنشینید، خاطرات روزهای اول آشنایی‌تان را مرور کنید و یک یادگاری ارزشمند به او هدیه بدهید.

5 هدیه‌ مناسب برای روز ولنتاین

با توجه به داستان ولنتاین، گل رز و کارت پستال 2 هدیه‌ی معروف و جزء ثابت در میان هدایای روز عشق است. با این حال امروزه هدیه ولنتاین شامل اجزای بیشتری است که در ادامه 5 مورد آن را معرفی می‌کنیم:

     1.  گل رز قرمز

مهم‌ترین المان روز عشاق گل رز قرمز است. گل رز قرمز که در داستان ولنتاین هم نمادی از عشق و علاقه است، بهترین هدیه روز ولنتاین است. اما بزرگترین عیب گل‌های رز معمولی این است که بعد از چند روز پژمرده و خشک می‌شوند. به همین دلیل رز معمولی انتخاب مناسبی برای ابراز یک عشق ماندگار و واقعی نیست.

بهتر است در روز ولنتاین به جای خریدن یک گل رز معمولی، یکی از آثار هنری رز جاودان را به محبوب خود هدیه دهید. گل رز جاودان حداقل 3 تا 5 سال ماندگاری دارد و به دلیل شرایط نگه‌داری آسان بهترین هدیه روز ولنتاین است. گل رز جاودان قرمز و رز جاودان آبی دو رنگ مناسب برای هدیه دادن به خانم‌ها و آقایان در روز عشق است. البته گل رز جاودان را می‌توانید در رنگ‌های صورتی، سرخابی، بنفش و … هم تهیه کنید.

     2.  باکس هدیه عاشقانه

به آن دسته از افرادی که می‌خواهند یک نشانه‌ی عشق ماندگار را در روز ولنتاین به همسر خود هدیه بدهند، توصیه می‌کنیم که یک باکس موزیکال قلب عاشقانه انتخاب کنند. این باکس یک بسته‌ی کامل از تمامی عاشقانه‌هایی است که برای روز ولنتاین نیاز دارید.

هم‌نشینی تعداد زیادی از گل‌های رز مینیاتوری قرمز رنگ با یک قطعه موسیقی عاشقانه، بهترین انتخاب برای روز ولنتاین است. جعبه موزیکال رز جاودان تنوع بسیاری دارد.

    3. کارت تبریک

کارت تبریک یا کارت پستال یک هدیه عاشقانه‌ی دیگر در ماجرای ولنتاین کشیش است. در روزگاری که عاشقی ممنوع بود، ولنتاین به محبوب خود نامه نوشت و عشق خود را به او ابراز کرد. پس مطمئن باشید که یک جمله کوتاه مثل «دوستت دارم» اگرچه ساده است اما می‌تواند در ذهن و قلب محبوب شما تاثیر زیادی بگذارد.

یکی از هدایای روز ولنتاین، کارت تبریک است.

البته امروزه تکنولوژی کار ابراز محبت را بسیار ساده‌تر از قبل کرده است. مثلا شما می‌توانید با ارسال صدایتان از فاصله‌ای نزدیک‌تر، به دوست دختر یا دوست پسر خود ابراز محبت کنید. روبینا رز کارت تبریک و کارت پستال‌های مختلفی را برای روز ولنتاین طراحی کرده است که می‌توانید آن‌ها را برای قرار دادن در کنار هدایای روز عشق انتخاب کنید:

  • فایل صوتی تبریک: ضبط صدا و پخش از طریق QR code.
  • کارت تبریک گل جاودان: یک کارت تبریک با کلاژی از گل‌های رز جاودان مینیاتوری قرمز.
  • کارت تبریک روبینا رز: یک متن کوتاه به همراه تصویر گل در طرح‌های متنوع.

    4. خرس قرمز

خرس نماد عشق در بسیاری از فرهنگ‌ها است. به همین دلیل است که خرس قرمز یک هدیه ولنتاین است. در سال‌های قبل استفاده از عروسک‌های پولیشی سایز بزرگ بسیار طرفدار داشت. اما امروزه همه‌ چیز به سمت مینیمال شدن رفته است.

خرس قرمز یکی از نشانه‌های اصلی روز عشق است.

از این رو روبینا رز یک خرس قرمز رنگ از گل رز جاودان قرمز تهیه کرده است که علاوه‌بر اینکه یک نماد اصلی روز ولنتاین است، تا سال‌ها دوام و ماندگاری دارد. لطافت گل‌های به کار رفته در خرس قرمز ولنتاین، دست کمی از لطافت عروسک‌های پولیشی ندارند. با این تفاوت که بسیار ظریف و عاشقانه هستند و بهترین هدیه برای روز ولنتاین به شمار می‌روند. برای سفارش این محصول با واحد فروش روبینا رز تماس بگیرید.

    5.  شکلات

شکلات یکی دیگر از اجزای اصلی هدایای ولنتاین است. به خاطر داشته باشید که روز ولنتاین یک جشن عاشقانه است. پس باید برای این جشن دهان خود را شیرین کنید! به همین دلیل است که بسیاری از عشاق شکلات، کوکی‌، پاستیل و … را در باکس گل رز قرار می‌دهند و به معشوق خود هدیه می‌دهند. به نظر شما چه هدایای دیگری را می‌توان در روز ولنتاین کادو داد؟ در کامنت‌ها برایمان بنویسید.

سخن پایانی

اگر کسی سوال کرد که «ولنتاین کی هست؟» مطمئن باشید که او به دنبال راهی برای ابراز محبت به معشوق خود می‌گردد. چرا که روز ۱۴ فوریه یا روز ولنتاین، در سراسر دنیا برای ابراز علاقه به پارتنر یا همسر شناخته می‌شود. روز ولنتاین امسال، چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه است. این تاریخ فرصت مناسبی برای ابراز علاقه به معشوق از طریق خرید هدیه است. از آنجایی که داستان ولنتاین یک ماجرای تاریخی دارد که در آن گل رز قرمز اصلی‌ترین عنصر و نشانه‌ای از عشق جاودان و ماندگار است، گل رز جاودان می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای روز عشق باشد.

سوالات متداول

فلسفه ولنتاین چیست؟ ولنتاین نام یک کشیش رمی است که وصال میان عاشقان زمن خود را آسان می‌کرد و به همین دلیل توسط کلیسا به دار آویخته شد. سالروز مرگ این کشیش به نام روز عشق نام‌گذاری شده است.
ولنتاین 1402 چه روزی است؟ 14 فوریه 2024 که مصادف است با 25 بهمن 1402 به نام روز ولنتاین نامگذاری شده است؟
نماد ولنتاین چیست؟ ولنتاین 4 نماد اصلی دارد:

●        گل رز قرمز

●        کارت تبریک یا دست نوشته‌ی عاشقانه

●        شکلات و شیرینی

●        خرس قرمز

بهترین کادو برای ولنتاین چیست؟  بهترین کادو روز ولنتاین پکیجی است که بتوان تمامی نمادهای روز ولنتاین را یک‌جا به معشوق هدیه کرد. به طور مثال باکس هدیه ولنتاین روبینا رز به دلیل این که یک هدیه با تمامی نمادهای ولنتاین است، می‌تواند بهترین هدیه برای این روز باشد.
سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد