قیمت رز جاودان

برای هدیه ای ماندگار و مجلل، خرید گل رز جاودان بهترین گزینه برای زیباتر کردن مناسبت ها، جشن ها و مجالس شماست. با سفارش آنلاین گل رز جاودان با قیمت ارزان می توانید هدایای ویژه و VIP را به سراسر تهران ارسال کنید. با هدیه دادن گل رز، عشق و محبت شما در ذهن و قلب عزیزانتان جاودانه می شود.

اما وقتی برای اولین بار نام این گل را می شنوید، باید این سوال را در ذهن خود داشته باشید، گل جاودان چیست، شکل و شمایل آن چگونه است؟ با توجه به نامش، آیا این گل همیشه ماندگار است و عمرش هرگز پایان نخواهد یافت؟ اینها همه سوالاتی است که ممکن است در ذهن هرکسی که برای اولین بار نام این گل را می شنود خطور کند. در این مقاله از سایت روبینا رز در مورد قیمت گل رز جاودان صحبت خواهیم کرد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

گل رز جاودان چیست؟

گل رز جاودان کاملا طبیعی است و می تواند چهار تا پنج سال بدون آب و نور خورشید زندگی کند، به همین دلیل به گل رز جاودان نیز معروف است. لطفا توجه داشته باشید که همه گل های رز جاودان در فروشگاه موجود است. فروشگاه اینترنتی روبینا رز شامل گل های طبیعی است و از گل های خشک و مصنوعی استفاده نمی شود. قطعا خرید گل رز جاودان بهترین هدیه برای عزیزانتان است. می توانید به راحتی در فروشگاه روبینا رز گل رز جاودان را با قیمت مناسب خریداری کنید.

به دوستان خود هدیه لاکچری ارائه دهید

عمر گل رز جاودان در صورت نگهداری مناسب در شرایطی که آب و خاک و نور در دسترس نباشد از یک سال بیشتر می شود و در این مدت زیبایی و طراوت خود را از دست نمی دهند. این گل پس از 2 یا 3 هفته عطر خود را از دست می دهد، اما طراوت و زیبایی خود را برای مدت طولانی حفظ می کند.

چرا باید رز جاودان را به عنوان یک هدیه خوب در نظر گرفت؟

یکی از مهم ترین ویژگی های گل رز جاودان این است که این گل گرده تولید نمی کند و در نتیجه حساسیت زا نیست، بنابراین می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی آن را در اختیار عزیزان خود قرار دهید تا از زیبایی آن لذت ببرند. ذکر این نکته ضروری است که زمان زیادی از ورود این گل به ایران نگذشته است. منطقه اصلی تولید و کشت گل رز چند ساله اکوادور است که بیش از 90 درصد گل رز جاودان دنیا را تولید و عرضه می کند. گل رز چند ساله درجه یک با برند Amor در اکوادور تولید و به بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران صادر می شود.

کشورهای پیشرو در تهیه گل رز جاودان

گل رز دائمی شبیه گل رز طبیعی است و دارای گلبرگ ها و برگ های نرم است. امروزه تولید گل های خالص در اکوادور متوقف نشده است، زیرا بسیاری از کشورها این نوع گل ها را تولید می کنند که یکی از دلایل آن محبوبیت این نوع گل در بین مردم و قابلیت فروش آن است. کشورهای دیگر در تلاش هستند تا سهم خوبی از این بازار را به خود اختصاص دهند. کره جنوبی یکی از کشورهایی است که با استفاده از فناوری تولید گل های جاودان می تواند گل هایی با عمر طولانی تولید کند.

قیمت گل رز جاودان به چه چیزهایی بستگی دارد؟

اگر به لیست قیمت گل رز جاودانه نگاه کنید، خواهید دید که گل های رز جاودان در طرح های مختلفی، برای ارسال به مشتریان عزیز در مناسبت های مختلف مانند روز ولنتاین، روز مادر، روز پدر، روز پزشک، عروسی طراحی شده اند. حالا برای شما سوال پیش آمده که چرا قیمت رز ابدی هفت رنگ با قیمت رز جاویدان قرمز متفاوت است؟ فاکتورهای متفاوتی تایین کننده قیمت رز جاودان هستند، که در زیر برای شما نام برده ایم.

رنگ: هفت رنگ، قرمز، سیاه، صورتی، بنفش، طلایی، سفید، آبی، نارنجی، زرشکی، زرد و غیره.

کیفیت ساخت: استفاده از گل مناسب، مواد اولیه عالی، کیفیت محصول، طول عمر و دوام، تزئینات گل و ….

طراحی: جعبه شیشه ای، جعبه موزیکال، جعبه سنگ، پایه چوبی و فلزی.

سخن پایانی

گل رز جاودان یکی از گل هایی است که امروزه بسیار ترند شده است و محبوبیت زیادی دارد. این گل را می توانید به صورت تک یا به صورت های مختلف مانند باکس گل رز جاودان یا به صورت اکسسوری های دست ساز و طبیعی با گل رز جاودان و یا نیز به صورت دسته گل عروس جاودان استفاده کنید.

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد