با نحوه عشق ورزی متولدین هرماه آشنا شوید

5/5 - (2 امتیاز)

متولدین هر ماه به گونه‌ای خاص عاشق می‌شوند و عشق ورزی خود را به شریک عاطفی خود نشان می‌دهند. بسیاری از افراد معتقدند ماه تولد روی ویژگی‌های هر شخص تاثیر می‌گذارد. امروز می‌خواهیم جزئیاتی درباره نحوه ابراز عشق متولدین هر ماه بدانیم! دانستن این نکات باعث می‌شود روحیات افراد مختلف را بهتر بشناسید. پس با ما همراه باشید.
همچنین شما می توانید دسته گل عروس جاودان، انگشتر گل رز جاودان و همچنین دستبند گل رز جاودان و نیز گل رز جاودان را که به صورت کاملا زیبا طراحی و ساخته شده خریداری نمایید.

ابراز عشق در متولدین فروردین ماه

فروردینی‌ها در عشق‌ورزی بسیار احساسی و آتشین و در بروز آن بسیار جسورانه عمل می‌کنند. البته این تند و آتشین بودن در رفتار‌های دیگر آنها نیز نمایان می‌شود. به عنوان مثال برخی از آنها در شرایط مختلف زودجوش و عجول می‌باشند. فروردینی‌ها در رابطه خود بسیار صادقانه و رو راست هستند و خیلی راحت احساس خود را به طرف مقابل نشان می‌دهند.

فروردینی ها بسیار عاطفی و مهربان رفتار می‌کنند و از وقت گذراندن با شریک خود لذت می‌برند. آنها در هیچ شرایطی عشق خود را تنها نمی‌گذارند.

عشق ورزی در متولدین اردیبهشت ماه

اردیبهشتی‌ها بسیار آرام، احساسی و کم رو هستند. آنها در رابطه خود بسیار وفادار و صبور هستند. با وجود خصلت لجبازی، روحیه بسیار لطیفی دارند. اردیبهشتی‌ها عشقی خالص خود را به شریک زندگیشان هدیه می‌دهند.

در زندگی با یک اردیبهشتی هرگز خسته نمی‌شوید، زیرا آن ها لحظات زیبایی را برای شما رقم می زنند.

ابراز عشق در متولدین خرداد ماه

زیرکی و بذله گویی از خصوصیاتی است که یک خرداد ماهی را جذب می‌کند. به همین دلیل حرف‌های جذاب و هیجان انگیز بهترین برانگیزنده هیجانات آنها است. متولدین خرداد بیشتر با کلام خود ابراز عشق می‌کنند.

آنها رویاهایی رومانتیک و عاشقانه دارند و علاقه خود را به صورت جسورانه‌ای بازگو می‌کنند. در حقیقت خرداد ماهی‌ها جزء بهترین عاشقان دنیا هستند. آنها در عشق ورزی هر چیزی را به راحتی ممکن می‌کنند.

عشق ورزی در متولدین تیر ماه

تیر ماهی ها در رابطه‌های خود بسیار احساسی و رویایی عمل می‌کنند. آنها از بروز احساسات خود با شریک زندگیشان بسیار لذت می‌برند. متولدین این ماه همیشه از عشقشان مراقبت می‌کنند و در هر شرایطی حامی خوبی می‌باشند.

برای نشان دادن احساسات خود به یک تیر ماهی کافی است آن را بازگو کنید تا بتواند شما را درک کند. تیر ماهی‌ها وقت گذراندن با شریک زندگیشان را مقدم بر هر چیزی می‌دانند.

فارغ از هر ماهی که متولد شده‌اید یک شاخه گل می‌تواند بهترین راه برای ابراز عشق شما باشد!

بعضی افراد عشق خود را مستقیم بیان می‌کنند و بعضی غیر مستقیم. بعضی افراد با کلام و بعضی افراد با رفتار خود عشق ورزی می‌کنند. در هر صورت همیشه و در هر برهه‌ای از تاریخ گل رز و بخصوص گل رز قرمز نشانه عشق بوده است.

پس بهترین راه برای نشان دادن علاقه خود به کسی این است که به گل هدیه بدهیم. گل رز! حتی اگر در حد یک شاخه باشد!برای قرارهای عاشقانه خود و ابراز عشق به هر کسی که دوست دارید پیشنهاد می‌کنیم گل جاودان هدیه بدهید.

گل جاودان روبینارز از گل‌های رز تهیه شده که نشانه عشق هشتند. همچنین با استفاده از مواد خاصی ماندگاری بالایی به آنها داده شده است.

پس متولد هر ماهی که هستید پیشنهاد می‌کنیم برای ابراز عشق به کسی که دوستش دارید  گل رز جاودان هدیه بدهید.

نحوه بیان عشق در متولدین مرداد ماه

بازیگوشی و خلاقیت از صفات بارز مردادی‌ها در رابطه عاشقانه‌شان می‌باشد. آن‌ها در ابراز عشق به شدت احساساتی عمل می‌کنند. رابطه با یک مرداد ماهی اصلا خسته کننده نیست. زیرا آنها مدام شریک خود را به روش‌های مختلف سرگرم می‌کنند.

اگر متولدین این ماه را در مرکز توجه قرار ندهید، خیلی زود احساسات خود را نسبت به شما از دست می‌دهند. به هیچ عنوان از ابراز علاقه به آن‌ها خجالت نکشید و جسورانه عمل کنید. مردادی‌ها را حتی با یک جمله یا شعر عاشقانه می‌توانید به وجد بیاورید.

ابراز عشق در متولدین شهریور ماه

شهریورماهی‌ها کمی دمدمی‌مزاج هستند. در رابطه با آنها حتما باید توجه و علاقه خود را نشان دهید. متولدین این ماه می‌خواهند از عشق و علاقه شریک خود اطمینان حاصل کنند. به همین دلیل همیشه باید احساس خود را به وضوح با کلام خود به آنها بیان کنید.

شهریوری‌ها با رفتارها و گفتار عاشقانه، سرخوش می‌شوند. برای خوشحال کردن آنها باید جسورانه و احساساتی عمل کنید. به این ترتیب او نیز در رابطه احساسی برای شما کم نمی‌گذارد.

شهریوری‌ها اهل عمل هستند و با رفتار و کارهایشان ابراز عشق می‌کنند. آن ها عشق خود را تا ابد در قلبشان حفظ می‌کنند.

رفتارهای عاشقانه در متولدین مهر ماه

مهرماهی‌ها بسیار اجتماعی، رمانتیک و پرانرژی هستند. آنها برای خوشحال کردن شریک خود بسیار عاقلانه رفتار می‌کنند. متولدین این ماه از جر و بحث فراری هستند. آنها همیشه عشق و علاقه خود را به شریک زندگیشان نشان می‌دهند و هیچوقت از این موضوع خسته نمی‌شوند. البته فرد مقابل نیز باید ابراز عشق خود را به او نشان دهد.

شما با یک مهر ماهی می‌توانید زیباترین رابطه را تجربه کنید. آنها در حرف‌های عاشقانه و نگاه‌های پر عشق بی‌نظیرند. هدایای جذاب و خلاقیت در ابراز عشق از رویاهای متولدین این ماه است.

بیان عشق در متولدین آبان ماه

متولدین آبان ماه بسیار احساساتی می‌باشند. آن ها همیشه به دنبال روابطی عمیق و مستحکم هستند. اگر شریک زندگی شما یک آبان ماهی است به هیچ عنوان نگاهی سطحی به رابطه نداشته باشید. زیرا این موضوع باعث سرد شدن احساسات آنها می‌شود.

تماس فیزیکی برای متولدین این ماه، قوی‌ترین روش برای ابراز عشق و علاقه می‌باشد. البته آبان‌ماهی‌ها کمی محافظه‌کارانه رفتار می‌کنند و همه افکارشان را بروز نمی‌دهند. با این حال در رابطه خود وفادار، خونگرم و با درک هستند. برای آنها هیجان در رابطه عشقی بسیار جذاب است.

آبان‌ماهی‌ها افرادی که در ابراز عشق و علاقه خود صداقت ندارند را به خوبی تشخیص می‌دهند.

عشق ورزی در متولدین آذر ماه

وجود عشق در زندگی آذر ماهی ها بسیار حیاتی است. آن ها نسبت به ابراز احساسات مشتاق عمل می کنند. متولدین این ماه در رابطه های پر هیجان خیلی خوب و موفق هستند و از رابطه های یکنواخت فراری هستند.

آن ها از شنیدن جملات عاشقانه غرق لذت می شوند. ساخت و سپری لحظات خوش، بیش از هر چیزی آن ها را خوشحال می کند. آذر ماهی ها روحیه شاعرانه ای در عشق دارند و در لحظه زندگی می کنند. آن ها همیشه در ابراز علاقه خود ریسک می کنند و رابطه خود با شریک زندگیشان را عاشقانه و رمانتیک پیش می برند.

البته متولدین این ماه نسبت به رفتار های شریک خود حساس و حد و مرز مشخصی دارد.

عشق ورزی متولدین دی ماه

دی‌ماهی‌ها در روابط عاشقانه خود بسیار جسور، متعهد و واقع بین هستند. آنها با عملکردشان عشق خود را به شریک زندگیشان ابراز می کنند. نگاه متولدین این ماه به زندگی مانند یک سرمایه بزرگ است. به همین دلیل از لحظات خود به خوبی استفاده می‌کنند.

قلب دی‌ماهی‌ها سرشار از عشق و محبت است. عشق آنها با گذشت سالها شعله‌ورتر و پررنگ‌تر می‌شود. آنها استاندارهای زیاد در روابط عاطفی خود دارند و تحت تاثیر آدم‌های متظاهر قرار نمی‌گیرند.

ابراز عشق در متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی ها باید در رابطه خود احساس آزادی داشته باشند. به همین دلیل از حریم شخصی خود همیشه محافظت می کنند. آن ها همیشه در رابطه عاطفی خود ابتکار به خرج می دهند تا رابطه رو به سردی نرود. ارائه چیز های جدید در عشق از بزرگ ترین لذت های آن ها می باشد. البته در ابراز علاقه خود کمی محتاطانه عمل می کنند.

بهمن ماهی ها بیش تر از حرف به عمل اعتقاد دارند، به همین دلیل عشق خود را با کار هایشان بروز می دهند. روابط یک نواخت آن ها را سرد و بی حوصله می کند. متولدین این ماه در زندگی بسیار سازگار می باشند و نگاه بی طرفانه ای نسبت به همه چیز دارند.

عشق ورزی در متولدین اسفند ماه

اسفند ماهی‌ها در عشق‌ ورزی بسیار احساسی و پر شور هستند. آن ها در عشق ورزی به شریک عاطفی خود بسیار جسورانه و پر حرارت عمل می‌کنند. متولدین این ماه خیلی صادقانه حرف هایشان را در رابطه به شریک خود می‌زنند و از مورد سوءاستفاده قرار گرفتن نمی‌ترسند.

اشتیاق در یافتن عشق اسفند ماهی‌ها تحسین برانگیز است. جذابیت و نشاط در عشق از صفات بارز متولدین این ماه می‌باشد. زندگی بدون عشق و رویاهای رمانتیک برای آنها بی‌معنی است و برای خوشحالی عشق خود، ارزش زیادی قائل می‌شوند.

هدیه برای روز عشق

روز عشق یا ولنتاین یکی از روزهایی است که می‌توانید عشق خود را به همسر و همراه خود نشان دهید. خرید گل برای ولنتاین می‌تواند نشان‌دهنده توجه شما نسبت به همراهتان باشد.

برای اینکه در انتخاب هدیه برای روز عشق دچار مشکل نشوید روبینارز مجموعه‌ای از هدایای زیبای ولنتاین و همچنین هدیه های سازمانی  در نظر گرفته که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

زندگی کوتاه است. در ابراز عشق کوتاهی نکنید!

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد