زیباترین گل های جهان

شاید تاکنون این سوال برای شما پیش آمده باشد که از بین شمار زیادی از گل هایی که در دنیا هستند. کدام نمونه ها جزو زیباترین گل های جهان محسوب می‌شوند. هر یک از نمونه گل های موجود در طبیعت زیبایی های خاص خود را دارند. اما گروهی از گل ها به خاطر ظاهر خاص یا ترکیب رنگی متفاوتشان منحصر به فرد شمرده می شوند.

این دسته از گل ها در گروه زیباترین گل های دنیا قرار دارند. ممکن است حتی تعدادی از این گل ها در آپارتمان یا خانه قابل نگهداری باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با ۱۵ گل که از زیباترین گل های جهان به شمار می روند آشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

برخی از زیباترین گل های جهان

انواع متفاوتی از گل ها در جهان وجود دارند که می توانند هر بیننده ای را شگفت‌ زده نماید. در این قسمت به جمع‌ آوری و معرفی نمونه هایی از زیباترین گل های دنیا خواهیم پرداخت. رز یا ملکه باغ محبوب ترین نوع گل در سراسر دنیا است. گل رز در طرح، رنگ و اندازه های مختلف پرورش داده می شود. استفاده از گل رز در رویدادهای مختلف و مراسمات متفاوت بسیار رایج است. گل شکوفه گیلاس در دو رنگ سفید و صورتی یکی دیگر از مهم ترین گل های مهم در جهان می باشد.

انواع گل های زیبا را بیشتر بشناسید

از جمله گل های زیبایی که بیشتر در تزیینات استفاده می شود می توان به گل دوست داشتنی ارکیده اشاره کرد. گل لاله نیز با توجه به تنوع رنگی که دارد از اهمیت گسترده ای برخوردار می باشد. از دیگر گل های زیبا می نوان به گل صد تومانی اشاره کرد که رنگ های متفاوتی دارد. گل زنبق نیز نمونه دیگری از بهترین گل های جهان به شمار می رود؛ که استفاده از رنگ سفید آن رایج تر است. نیلوفر آبی از جمله گل هایی است که دارای شهرت زیادی در دنیا می باشد.

رنگ های مختلف گل داوودی نیز این گل را به یکی از پرطرفدارترین گل ها تبدیل کرده است. میخک نیز محبوبیت زیادی در دنیا دارد. از گل های شناخته شده در جهان می توان به گل آفتابگردان اشاره کرد. گل نرگس و گل شاه پسند نیز از نمونه گل هایی هستند که همواره در سراسر جهان مورد توجه قرار می گیرند.

زیبایی های بی نظیر گل لوتوس بر کسی پوشیده نیست. این گل همچنین در رنگ های سفید و صورتی یافت می شود. گل مروارید یا گل گنج نیز دارای جذابیت زیادی است. گل کوکب از نمونه گل های زیبا است که دارای تنوع زیادی در رنگ می باشد و گونه‌های مختلفی دارد.

انتخاب گل های زیبا

زیبا پسندی از خصوصیات جداناپذیر همه انسان ها به شمار می رود. از جمله زیبایی های موجود در جهان گل ها هستند. زیباترین گل ها در مناطق مختلف با شرایط آب و هوای متفاوت رشد می کنند. هر یک از گل های زیبای موجود در دنیا برای استفاده در موقعیت خاصی مناسب هستند. مثلاً در هر یک از مراسمات تولد، عروسی، خاکسپاری و فارغ التحصیلی از نمونه گل های متفاوتی استفاده می گردد.

در واقع می توان گفت به دلیل اینکه هر یک از گل ها نماد خاصی داشته و معنای متفاوتی می دهند، پس هر یک از آنها دارای هویت منحصر به فردی نیز می باشند. این مسئله که گل ها نمادی از ادبیات هستند در طول تاریخ ثابت شده است. در واقع می توان به جرات گفت که هر یک از گل ها دارای زبان خاصی هستند.

اگر چه گل هایی مانند رز، سوسن، گلایول،  ارکیده و لاله از جمله بهترین و جذاب ترین گل ها در جهان به شمار می روند، اما انتخاب هر یک از آنها به شرایط و موقعیت شما بستگی دارد.

کلام آخر

توجه داشته باشید که گروهی از گل های زیبا تنها به منظور تزیینات و به عنوان گل زینتی مورد استفاده قرار می گیرد و گروهی دیگر که اغلب نماد عشق و دلربایی هستند به عنوان هدیه کاربرد دارند.

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد