گل رز که مناسب برای هدیه سازمانی می باشد.

10 گل مناسب هدیه شرکتی

معمولاً شرکت ها بنا به مناسبت ها و دلایل مختلف و یا حتی بدون مناسبت هدایای سازمانی یه کارمندان یا مشتری های خود اهدا می‌کنند. این هدایا می تواند از لحاظ روحی بسیار در روحیه کارمند، طرف حساب و یا مشتری آن شرکت موثر باشد. یکی از این هدیه ها که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد گل است. اما سوالی که پیش می‌آید این است که چه گلی برای هدیه شرکتی مناسب است. ما در این مقاله از روبینا رز به بررسی ده گل مناسب هدیه سازمانی می پردازیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی چند گل مناسب برای هدایای سازمانی

همه ما میدانیم که دریافت یک شاخه گل و یا یک دسته گل به عنوان هدیه برای هر کسی بسیار لذت بخش و شیرین است. حال اگر این هدیه از طرف یک شرکت باشد. لذتی دو چندان دارد چرا که می‌تواند در خاطر و در ذهن ما بماند. توصیه ما برای دادن گل این است که از یک گلدان زیبا استفاده کنید چون علاوه بر گل گلدان نیز می تواند به عنوان یک هدیه مجزا در نظر گرفته شود. هرچند که از دسته گل و شاخه گل ها بیشتر برای هدیه استفاده می شود اما این هدیه ها ماندگاری چندانی ندارند. توجه داشته باشید که در بعضی از موارد استفاده از گل های مصنوعی نیز می‌توانید به عنوان هدیه استفاده کنید.

ما در ادامه این بحث به معرفی ده گل مناسب هدیه شرکتی میپردازیم.

پیئونی صورتی:

اولین گزینه از ده گل مناسب هدیه شرکتی پیئونی صورتی است. معمولاً این گل نماد ثروت و افتخار است و شما می توانید این گل را به مشتری ها و یا کارمندانی که به نوعی برای شما و یا خودشان افتخار کسب کرده اند هدیه دهید. از این گل معمولاً در روز ولنتاین زیاد استفاده می شود.

لاله قرمز:

ما همواره از گل لاله قرمز به عنوان گل شهادت یاد می کنیم دلیل این امر قرمزی شبیه خون این گل است.

اما این گل به واسطه شکل ظاهری اش نمادی از فضل و ظرافت نیز می باشد لاله نشانه از ظرافت و فضل و بخشش است. شما می توانید این گل را به کسانی که دست به یک بخشش زده اند به عنوان یک هدیه از طرف شرکت اهدا کنید.

بابونه سفید:

این گل معمولاً نشان وفاداری و حیا است؛ معمولاً این گل را به عنوان یک هدیه شرکتی به افرادی که سابقه زیادی در تعامل با شرکت دارند می دهند. جالب است بدانید که از این گل برای هدیه پنجمین سالگرد ازدواج نیز استفاده می شود.

گل آفتابگردان:

شاید تعجب کنید ولی یکی از ده گل مناسب هدیه شرکتی گل آفتابگردان میباشد، این گل نماد شادی ، ستایش و طول عمر است شما می توانید از این گل به عنوان یک هدیه به افراد مسن که در تعامل با شرکت هستند استفاده کنید. معمولاً از این گل برای هدیه به کسانی که بسیار دوستشان دارید می توانید استفاده کنید.

گل داوودی:

گل داوودی با توجه به نازک بودن گلبرگ هایش نماد خوش بینی و شادی است، شما میتوانید برای جلب اعتماد مشتری از این گل استفاده کنید. از دیگر نمادهای این گل می توان به عشق جاودان اشاره کنیم.

گل زنبق:

این گل که از آن به عنوان یکی از ده گل مناسب هدیه شرکتی یاد می شود نماد ایمان و شجاعت است، شما می توانید از این گل به عنوان هدیه برای افرادی که با شجاعت خود موجب انجام یک کاری شده اند قدردانی کنید.

گل رز قرمز:

شاید بیشترین گلی که در روابطی که بر مبنای محبت استوار شده انده به عنوان هدیه داده می شود گل رز باشد. چرا که این گل همانگونه که همه ما می دانیم نماد دوستی و محبت است، شما می توانید از این گل به عنوان یک هدیه مناسب به کارمندان یا مشتریانتان که تازه وارد جمع شما شده‌اند استفاده کنید. اگر دوست دارید کادویی که به پرسنل می دهید ماندگار باشد به شما پیشنهاد می کنیم که از گل رز جاودان استفاده کنید. گل های رز جاودان به دلیل فرایندی که طی می کنند تا 6 سال سالم می مانند و خشک یا پژمرده نمی شوند.

کلام آخر

امیدواریم که با خواندن این مقاله با روانشناسی گل ها بیشتر آشنا شده باشید و از هر گل در مورد مناسب به عنوان هدیه شرکتی استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که هدیه هرچقدر هم که کوچک باشد می‌تواند تاثیرات بسیار بزرگی در روابط داشته باشد؛ چه این روابط کاری باشد و چه عاطفی، پس هیچ گاه از دادن هدیه دریغ نکنید.

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد