کودکی در حال کادو دادن یک باغ گل به مادرش

118 ایده کادو برای خرید هدیه روز مادر در سال 1402

4.5/5 - (10 امتیاز)

برای خرید بهترین هدیه روز مادر همیشه دغدغه این را داشته‌ایم که علاوه بر خرید هدیه‌ای خاص، زیبا و ماندگار، کادویی متناسب با بودجه خود تهیه کنیم. این که چه کادویی برای مادرتان مناسب است، بسیار بستگی به سلایق و شخصیت او دارد. شاید خرید لباس برای یک فرد کادو بسیار مناسبی باشد ولی برای فرد دیگر بدترین ایده کادو روز مادر تلقی شود. اولین ایده ها بر خرید کادو روز مادر شاید خرید وسایلی مانند، لباس، لوازم آرایشی، کیف و کفش، طلا و … باشد. ولی با وجود لیستی کامل از کادوهای مناسب این روز، می‌توانید بهترین هدیه را انتخاب کنید. در ادامه مقاله با لیستی فوق‎‌العاده کامل از وسایل و کادوهای ممکن مناسب برای مادر، مادر زن و مادر شوهر، امیدواریم که هدیه‌ای فوق العاده جذاب و ماندگار را با توجه سلایق مادر خود تهیه کنید.

قبل از شروع راهنمای خرید کادو روز مادر، گل فراموش نشود

یکی از ملزومات هدیه روز مادر یک شاخه گل به تنهایی یا در کنار کادو است، با این کار علاوه بر اینکه مادران خوشحال می شوند، هدیه ای که شما می دهید نیز به یاد ماندنی تر می شود. یکی از گل هایی که امسال خیلی ترند شده و علاوه بر اینکه طبیعی است، دوام بیشتری نیز دارد به طوری که تا 6 سال بدون هیچ گونه نگهداری خاصی سالم می ماند، گل رز جاودان است که کادوی نفیس و زیبایی است و به تنهایی نیز می توان آن را هدیه داد. با روبینا رز همراه باشید تا بهترین هدیه روز مادر را بر اساس میزان بودجه و سلیقه مادرها با هم بررسی کنیم.

بهترین هدیه روز مادر زیر 500 هزار تومان

بسیاری به اشتباه گمان می‌کنند که برای خرید هدیه روز مادر باید هزینه بسیاری صرف کنند در حالی که نهایتا با پرداخت 500 هزار تومان و حتی کمتر می‌توان یک هدیه مناسب برای مادرتان تهیه کنید. انتخاب از میان گزینه‌های پیشنهادی زیر بستگی به ویژگی شخصیتی و علایق مادر، مادر زن یا مادر شوهر شما دارد. در نتیجه تلاش می‌کنیم تنوعی از گزینه‌های ممکن را به شما معرفی کنیم:

کادو تا 500 هزار تومان
برس پاکسازی پوستکلاه آفتابیکرم ضد چروکبندانداز برقیهدفون بلوتوثی
میکرودرم خانگیتراول ماگسرم موکرم آبرسانهندزفری بلوتوثی
ساز دهنیماگماسک مواسکراب صورتهندزفری
صندلکیف رودوشیمحلول تقویت کننده مژهکرم ضد جوشگوشواره گل رز جاودان
ماساژور صورتآلبوم عکس دیجیتالعینک آفتابیژل شستشوی صورتادکلن
دستگاه اتو صورتدستگاه بخور سرد صورتدستبند پلاک طلاسرم پوستعطر

پیشنهاد 3 نوع گل ماندگار برای کادو روز مادر تا 500 هزار تومان

بسیاری از افراد معتقدند که هیچ‌ هدیه‌ای بهتر از گل برای روز مادر نیست. به این دسته از افراد که دوست دارند برای قدردانی از مادرشان گل بخرند توصیه می‌کنیم به جای گل‌های معمولی، گل جاودان انتخاب کنند. این گل‌ها نیازی به آب و نور خورشید ندارند و نگه‌داری از آن‌ها بسیار آسان است:

1.  تک شاخه گل جاودان

محبوب‌ترین طرح گل رز جاودان در میان مشتریان، رزیتا است. رزیتا یک تک شاخه گل جاودان و یک هدیه عاشقانه برای مادرانی است که عمر خود را به پای فرزندانشان می‌ریزند. اگر مادر شما خانمی به‌روز است و از هدایای دکوری و مدرن استقبال می‌کند، رزیتا بهترین هدیه روز مادر برای او است.

هدیه روز مادر

بهترین کادو روز مادر یک تک شاخه گل رز جاودان است.

گل رز گل جاودان را بسته به دکوراسیون منزل مادرتان می‌توانید در رنگ‌های مختلف سفارش دهید و حتی رنگ پایه‌ی آن را با روکش مبل یا فرش ست کنید. تک شاخه گل جاودان بسته به جنس پایه (هارد باکس، چوب یا مخمل) را می‌توانید از 350 هزار تومان تا 500 هزار تومان از وب‌سایت روبینا رز تهیه کنید.

2.  گردنبند گل رز جاودان

اگر دوست دارید امسال یک هدیه متفاوت به مادرتان بدهید، می‌توانید به یک گردنبند از جنس گل فکر کنید. هنرمندان واحد صنایع دستی روبینا رز از دستچینی از گل‌های رز مینیاتوری جاودان یک اکسسوری زنانه زیبا طراحی کرده‌اند که می‌توانید آن را به‌عنوان کادو روز مادر انتخاب کنید.

راهنمای هدیه روز مادر

اگر به دنبال ایده کادو روز مادر هستید، می‌توانید به یک گردنبند از جنس گل‌ جاودان فکر کنید.

این گردنبند طرح‌های مختلفی دارد و به دلیل تنوع رنگی آن با لباس مهمانی قابل ست کردن است. اگر مادر شما اهل شرکت در مجالس دوستانه و دورهمی‌های صمیمانه است، مطمئن باشید یک گردنبند گل، استایل او را تکمیل می‌کند. گردنبند گل رز جاودان بسته به نوع طراحی آن از 480 تومان تا 520 هزار تومان در وب‌سایت روبینا رز به فروش می‌رسد.

3.  گلدان گل جاودان

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای قدردانی از مادرتان گل می‌خرید، می‌توانید به یک گلدان مینیاتوری زیبا فکر کنید که نگهداری آن ساده باشد. گلدان لی‌لی بهترین هدیه روز مادر، برای افرادی است که عاشق طرح‌های خاص هستند. این گلدان زیبا، یک دکوری جدید و مدرن است که می‌توان آن را درون ویترین یا بوفه قرار داد و از زیبایی آن لذت برد.

پیشنهاد کادو روز مادر
بهترین هدیه برای روز مادر یک گلدان طبیعی است که نگهداری از آن راحت باشد.

پیشنهاد 3 کتاب برای هدیه روز مادر با کمتر از 500 هزار تومان

اگر مادر شما فردی اهل مطالعه است، دست شما برای خرید کادو روز مادر بسیار باز است. با توجه به ژانر مورد علاقه مادرتان می‌توانید کتاب‌های متنوعی برای او تهیه کنید. ما در این‌جا 3 کتاب به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید آن‌ها را با پرداخت مبلغی کمتر از 500 هزارتومان تهیه کنید. به‌علاوه هر 3 کتاب پیشنهادی مجله روبینا رز درباره‌ی «زن» است.

1.  کتاب خاطرات «میشل اوباما شدن»

کتاب «میشل اوباما شدن» که با نام «Becoming Michelle Obama» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا است که به بیشتر از 20 زبان ترجمه شده است. اگر مادر شما به موضوع بیوگرافی یا زندگی نگاره علاقه‌مند است، این کتاب بهترین هدیه روز مادر برای او خواهد بود. این کتاب سرگذشت میشل اوباما، همسر باراک اوباما را پیش و پس از ورود به کاخ سفید بیان می‌کند.

کتاب خاطرات و زندگینامه میشل اوباما روی یک میز در کنار یه گلدان با گل جاودان
بهترین هدیه روز مادر برای مادران فرهیخته کتاب است.

روایت سختی‌های میشل اوباما از زمان کودکی تا راه‌یابی به دانشگاه هاروارد، ازدواج و در نهایت شهرت چشمگیر او این کتاب را بسیار خواندنی کرده است. اگر قصد دارید یک هدیه فرهنگی برای روز مادر تهیه کنید، می‌توانید این کتاب را با هزینه‌ای بین 60 هزار تومن تا 320 هزار تومن (بسته به نوبت چاپ کتاب) تهیه کنید. همچنین نسخه صوتی این کتاب را می‌توانید با پرداخت 50 هزار تومان تهیه کنید.

2.  کتاب «جنس دوم»

یکی دیگر از معروف‌ترین کتاب‌های دنیا که درباره‌ی مفهوم «زن» و «زنانگی» نوشته شده است، کتاب «جنس دوم» نوشته سیمون دوبوار است. این کتاب در دسته کتاب‌هایی است که هر خانم فرهیخته‌ای باید آن را بخواند بنابراین می‌تواند گزینه مناسبی برای کادو روز مادر باشد.

کتاب جنس دوم ایستاده بر روی یک میز
یک پیشنهاد هدیه روز مادر برای مادران کتاب‌خوان، کتاب «جنس دوم» است.

این کتاب در 2 جلد نوشته شده و نویسنده‌ی آن عنوان نام‌دارترین زن فمینیست جهان را دارد. اگر مسئله‌ی زنانگی برای مادر شما اهمیت بسیاری دارد، خواندن این کتاب برای او دلچسب خواهد بود. این کتاب را می‌توانید با حدود هزینه 370 هزار تومان تهیه کنید.

3.  سفرنامه «چادر کردیم رفتیم تماشا»

سومین کتابی که به شما پیشنهاد می‌کنیم، سفرنامه عالیه خانم شیرازی است. اگر مادر شما به مباحث تاریخی و سفرنامه علاقه‌مند است، این کتاب بهترین هدیه برای او خواهد بود. این کتاب شرح خاطرات یکی از زنان بانفوذ قاجاری است که به مناطق مختلفی از جمله بمبئی سفر کرده و در بخش‌هایی از کتاب یه سختی‌های زیارت عتبات عالیات هم اشاره کرده است.

کتاب چادر کردیم رفتیم تماشا
اگر مادر شما به موضوعات تاریخی علاقه دارند، کتاب «چادر کردیم رفتیم تماشا» هدیه روز مادر مناسبی برای اوست.

نویسنده به دلیل روابط خانوادگی دور با شاهان قاجار و مراودات بسیاری که با دربار ایران داشته است، اوضاع حکومت ناصری را به طور دقیقی شرح می‌دهد که دوستداران تاریخ را شگفت‌زده خواهد کرد. کتاب «چادر کردیم رفتیم تماشا» را می‌توانید با پرداخت حدود 140 هزار تومان تهیه کنید. به نظر شما چه کتاب‌های دیگری برای هدیه دادن در روز مادر مناسب است؟ در کامنت‌ها بنویسید.

پیشنهاد 3 نوع خدمات تفریحی مختلف برای هدیه روز مادر با کمتر از 500 هزار تومان

یکی دیگر از پیشنهادهای مناسب برای کادو روز مادر، استفاده از خدمات تفریحی و رفاهی باشگاه‌های ورزشی است. تهیه لوازم ورزشی، گرفتن خدمات ماساژ یا ثبت نام در کلاس‌های ورزشی می‌تواند یک هدیه مناسب برای مادر زن، مادر شوهر و مادر شما باشد. این هدیه مناسب مادرانی است که انگیزه کافی برای ورزش کردن و رسیدگی به اندام خود را ندارند و یا در اثر انجام کار زیاد در خانه و محل کار دائما احساس خستگی می‌کنند.

1.  بلیط استخر 

یکی از بهترین هدایای روز مادر برای مادرانی که کمتر به فکر سلامتی خود هستند، بلیط استخر است. اگر مادر شما مدت زمان طولانی است که به استخر نرفته و یا مدام از خستگی کارهای خانه شکایت می‌کند، یک جلسه بلیط استخر می‌تواند نشاط را دوباره به او برگرداند.

بهترین هدیه برای روز مادر

با خرید بلیط استخر به‌عنوان کادو روز مادر سلامتی را به او هدیه کنید.

قیمت بلیط استخر بسته به خدمات و لوکیشن آن متفاوت است. به طور میانگین با پرداخت مبلغ 300 هزار تومان می‌توانید برای یک سانس شنا در یکی از استخرهای خوب تهران بلیط تهیه کنید و یک کادو متفاوت به مادر خود هدیه کنید.

2.  وسایل ماساژ در منزل

اگر مادر شما چندان اهل شرکت در کلاس‌های ورزشی نیست و بیشتر تمایل دارد در خانه بماند، می‌توانید برای او دستگاه ماساژ تهیه کنید و با دیدن چند فیلم آموزشی به او نشان دهید که می‌تواند پوزیشن بدن خود را به مرور اصلاح کند. کارهای خانه برای ساعات طولانی و ایستادن پای گاز آشپزخانه، به مرور زمان باعث ایجاد آسیب‌های فیزیکی از جمله گودی کمر، قوز، افتادگی شانه و … می‌شود.

هدیه مناسب روز مادر

اگر به فکر سلامتی مادر خود هستید می‌توانید به‌عنوان هدیه روز مادر برای او وسایل ماساژ تهیه کنید.

پس اگر سلامت مادرتان برایتان اهمیت دارد، می‌توانید روز مادر را به بهانه‌ای تبدیل کنید تا از او بخواهید با انجام روزانه چند تمرین اصلاحی، وضعیت اندام خود را بهتر کند. پیشنهاد مجله روبینا رز به شما خرید دستگاه‌های ماساژ است که می‌توانید آن را با مبلغی از حدود 60 هزار تومان تا 300 هزار تومان (بسته به کارکرد دستگاه) تهیه کنید. دستگاه‌های ماساژ برای رفع آسیب در بخش‌های مختلف بدن طراحی شده‌اند و قیمت بسیار مناسبی دارند.

3.  بلیط پارک آبی

اگر می‌خواهید به مناسبت روز مادر یک روز شاد را برای مادرتان ترتیب دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که بلیط پارک آبی برای او تهیه کنید. استفاده از امکانات پارک‌های آبی محدودیتی سنی ندارد و شما می‌توانید به همراه خواهران و عروس‌های خانواده یک روز خاطره‌انگیز را برای مادرتان فراهم کنید. معرف‌ترین پارک‌های آبی ایران، پارک آبی شهر کیش، مشهد و اُپارک در تهران است. اگر ساکن تهران هستید، با پرداخت 475 هزار تومان می‌توانید بلیط اُپارک را تهیه کنید.

هدیه روز مادر متفاوت

با خرید بلیط پارک آبی به‌عنوان کادو روز مادر، کودک درون مادرتان را زنده کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم رزرو بلیط پارک آبی را به روزهای تعطیل موکول نکنید زیرا تعداد مراجعه‌کنندگان در روزهای آخر هفته بسیار بیشتر است. این هدیه، بهترین پیشنهاد برای مادرانی است که روحیه با نشاطی دارند و از انجام کارهای هیجان‌انگیز و بازی لذت می‌برند. با خرید یک سانس بلیط پارک آبی به مناسبت روز مادر، کودک درون مادرتان را زنده کنید و شادی را در چشمان او ببینید. کدام خدمات تفریحی را می‌توانید با کمتر از 500 هزار تومان برای مادرتان تهیه کنید؟ در کامنت‌ها پیشنهاد بدهید.

پیشنهاد 3 نوع لوازم مراقبت پوست برای کادو روز مادر با زیر 500 هزار تومان

یکی از بهترین پیشنهادها برای کادو روز مادر، لوازم مراقبت از پوست است چرا که با بالا رفتن سن، لکه‌ها و چین‌وچروک‌ها کم‌کم نمایان می‌شوند. اگر دوست دارید همیشه مادرتان را مانند دوران جوانی‌اش ببینید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به این 3 پیشنهاد دقت کنید:

1.  کرم دور چشم

اولین نشانه‌های بالا رفتن سن، با چروک‌های دور چشم ظاهر می‌شود، اگر دیدن این چروک‌ها شما را ناراحت می‌کند و دوست دارید همیشه مادرتان را جوان و سرحال ببینید می‌توانید یک کرم دور چشم در روز مادر به او هدیه کنید. مصرف مداوم کرم‌های دور چشم به مرور زمان تاثیر خود را می‌گذارند. پس عجله نکنید و حداکثر اجازه بدهید 2 ماه از مصرف کرم دور چشم بگذرد.

کادو روز مادر

کرم دور چشم، پف و چین و چروک صورت را از بین می‌برد، از این رو می‌تواند بهترین کادو روز مادر باشد.

بهترین هدیه روز مادر برای کسانی که می‌خواهند یک محصول مراقبت پوست بخرند، یک کرم یا ژل دور چشم است که خاصیت ضد تیرگی، ضد پف و سفت‌کنندگی داشته باشد. این محصول مراقبتی بسته به نوع برند آن با قیمت‌های مختلفی در بازار وجود دارد اما به طور میانگین با مبلغی حدود 300 هزار تومان می‌توانید یک کرم دور چشم مناسب برای مادر خود تهیه کنید.

2.  سرم پوست

سرم تقویت‌کننده پوست صورت، یکی دیگر از پیشنهادهای مجله روبینا رز برای هدیه دادن در روز مادر است. یک مرحله از روتین پوستی، استفاده از سرم‌های تقویت‌کننده، سفت‌کننده، ویتامینه و سرم‌های ضد لک است. طیف وسیعی از انواع سرم‌های پوستی در بازار وجود دارد که می‌توانید با توجه به میزان حساسیت، جنس و عمق خطوط چهره مادرتان، یک گزینه را انتخاب کنید.

بهترین کادو روز مادر

یک پیشنهاد عالی برای هدیه روز مادر، سرم تقویت کننده پوست است.

بهتر است دستورالعمل استفاده از سرم پوستی را به‌طور کامل برای مادرتان توضیح دهید تا بهترین نتیجه را از این کادو ببینید. سرم‌ پوست بسته به مواد تشکیل دهنده، کارکرد و برند آن از حدود 150 هزار تومان تا 500 هزار تومان قابل خریداری است.

3.  کرم ضد آفتاب

بهترین هدیه برای مادرانی که تازه پا به سن گذاشته‌اند، کرم ضد آفتاب است. اگر می‌خواهید روند پیری و نمایش آن در چهره مادرتان را به تاخیر بیندازید، در روز مادر برای او یک کرم ضد آفتاب تهیه کنید. کرم ضد آفتاب اصلی‌ترین مرحله روتین پوستی است و از پوست مادر شما در برابر اشعه‌های خطرناک نور خورشید و نورهای مصنوعی محافظت می‌کند.

کرم ضد آفتاب روی شن های ساحل
یک پیشنهاد عالی برای کادو روز مادر کرم ضد آفتاب است.

اگر قصد دارید برای کادو روز مادر کرم ضد آفتاب تهیه کنید به جنس پوست مادرتان (حساس، خشک، چرب معمولی) دقت کنید. کرم ضد آفتاب هم مانند دیگر محصولات بسته به خاصیت درمانی و برند سازنده آن از طیف قیمت 200 هزار تومان تا 500 هزار تومان موجود است. چه محصولات مراقبت از پوست دیگری را می‌توان با هزینه‌ای کمتر از پانصد هزار تومان برای هدیه روز مادر خریداری کرد؟ در کامنن‌ها به آن اشاره کنید.

ایده کادو روز مادر تا 1 میلیون تومان

اگر سقف هزینه‌ی شما برای خرید هدیه روز مادر 1 میلیون تومان است، می‌توانید با توجه به علایق مادرتان هدایای مختلفی تهیه کنید. در ادامه چند پیشنهاد به شما معرفی می‌کنیم که در دسته هدایای دکوری، گل و خدمات زیبایی قرار می‌گیرد:

کادو تا 1 میلیون تومان
کیف رودوشیباکس موزیکالکتونیبیگودیپاور بانک
کمربند طبیساعت مچیدستبند چرمی رز جاودانبرس حرارتینیم بوت
مت یوگامسواک برقیگوشواره رز جاوداناتو موگردنبند نقره
کمربند طبیپنل مطالعهشانه رویال رز جاوداندستگاه آبرسان هایفرکوئسیانگشتر نقره
ترازو دیجیتالسوشرتآبگینه هرمی تک گلساز کالیمبادستبند نقره
مانتوهودیگوی موزیکالست لباس ورزشیسشوار

جعبه موزیکال گل رز جاودان هدیه ای مناسب تا 1 میلیون تومان برای روز مادر

باکس موزیکال گل رز جاودان، با یک موزیک عاشقانه همراه است که می‌تواند احساسات شما را به مادرتان منتقل کند. این باکس، در انواع مختلف و با رنگ‌های متنوع موجود است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه مادرتان، باکس مورد نظر را انتخاب کنید.
با خرید باکس موزیکال گل رز جاودان، عشق و قدردانی خود را به مادرتان ابراز کنید و روز مادر را برای او به یک روز فراموش‌نشدنی تبدیل کنید.

پیشنهاد 2 نوع خدمات زیبایی برای روز مادر تا 1 میلیون تومان

اگر می‌خواهید روز مادر امسال یک هدیه متفاوت و خلاقانه به مادرتان بدهید، می‌توانید به سراغ خدمات زیبایی و مراقبت پوست بروید. به طور میانگین با هزینه‌ای در حدود 1 میلیون تومان می‌توانید 2 نوع خدمات زیبایی مختلف را به مادرتان هدیه کنید:

1. فشیال صورت

اگر مادری جوان و امروزی دارید که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهد، می‌توانید  در روز مادر، یک جلسه خدمات فیشال صورت به او هدیه کنید. فیشال از جمله خدمات جدیدی است که در چند مرحله پوست را از انواع آلاینده‌های سطحی و عمقی پاکسازی می‌کنند.

خانمی در حال دریافت خدمات فیشیال صورت و زدن ماسک بر روی صورت

دریافت خدمات پاکسازی صورت، یک هدیه جذاب برای روز مادر است.

اگر دوست دارید مادرتان مانند دوران جوانی پوستی لطیف، زیبا، شفاف و درخشان داشته باشد، بهترین هدیه روز مادر برای او، یک جلسه خدمات پاکسازی صورت یا فیشال است. به‌علاوه می‌توانید خدمات پاکسازی را با ویتامینه و آبرسانی عمیق پوست کامل کنید تا برای مدت‌زمان بیشتری تاثیر آن را بر صورت مادر خود ببینید. برای خرید این هدیه متفاوت بسته به اینکه چه‌نوع خدماتی مراقبتی دریافت می‌کنید، باید بین 500 تا 1 میلیون تومان هزینه کنید.

2. لیفت و لمینیت مژه و ابرو

رسیدگی به مژه و ابرو تاثیر زیادی بر شادابی صورت دارد و می‌تواند سن افراد را کمتر از آنچه هست نشان دهد. اگر دوست دارید مادرتان را جوان‌تر از قبل ببینید می‌توانید روز مادر امسال به او خدمات لیفت و لمینیت مژه و ابرو هدیه کنید.

لوازم آرایش ابرو
یکی از ایده‌های جدید برای هدیه روز مادر، خرید خدمات لیفت و لمینیت مژه و ابرو است.

لیفت و لیمینیت مژه و ابرو را می‌توان با هزینه‌ای در حدود 1 میلیون تومان در شهر تهران انجام داد. البته مهم است بدانید برای دریافت خدمات VIP در مراکز زیبایی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

پیشنهاد 2 هدیه دکوری نفیس برای روز مادر تا 1 میلیون تومان

آیا مادر شما از آن دسته افرادی است که به نگه‌داری اشیای دکوری نفیس علاقه‌مند است؟ می‌توانید از این 2 ایده برای خرید هدیه روز مادر برای او استفاده کنید:

1. ظرف مسی

اگر مادر شما از آن دسته خانم‌های خانه‌دار قدیمی است، یقین داشته باشید که اگر یک اکسسوری آشپزخانه از جنس مس به او هدیه کنید، بسیار خوشحال می‌شود. بیشتر خانم‌ها علاقه دارند ظروف مسی را به‌عنوان دکور در ویترین نگه‌داری کنند و گاهی هم از مزیت پخت غذای سالم در آن استفاده کنند.

یک ظرف مسی ایرانی آویز شده روی دیوار با نقش سرو

اگر برای کادو روز مادر دنبال یک هدیه دکوری هستید، می‌توانید ظرف مسی خریداری کنید.

شاید تعجب کنید اما با مبلغی کمتر از 1 میلیون تومان انتخاب‌های مختلفی برای خرید ظروف مسی در دست دارید. به طور مثال تنها با 720 هزار تومان می‌توانید یک ماهیتابه مسی یا با پرداخت 580 هزار تومان می‌توانید یک قابلمه مسی خریداری کنید.

2. گلدان فیروزه‌

سنگ فیروزه در میان افرادی که قدر و ارزش اشیای نفیس را می‌دانند، بسیار محبوب است. هنرمندان اصفهانی در سال‌های اخیر از این سنگ برای تولید آثار هنری مختلفی استفاده کرده‌اند که ارزش هنری و مادی بالایی دارد.

سه گلدان مسی با تزئین فیروزه

گدان فیروزه یکی از ظروف نفیسی است که می‌توانید آن را در روز مادر هدیه بدهید.

اگر مادر شما به صنایع دستی اصیل و ارزشمند علاقه‌مند است، می‌توانید با خرید یک گلدان فیروزه کوب به او ثابت کنید که علایقش را به‌خوبی شناخته‌اید. این محصول هنری در سایز‌های مختلفی طراحی می‌شوند که شما با حدود قیمت 900 هزار تومان می‌توانید یک نمونه گلدان کوچک آن را تهیه کنید.

بهترین هدیه روز مادر تا 3 میلیون تومان

اگر قصد دارید تا حدود 3 میلیون تومان برای هدیه روز مادر هزینه کنید، گزینه‌های پیش روی شما بسیار متنوع خواهد بود. البته دقت کنید که ایده کادو روز مادر از هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید، مهم‌تر است. در ادامه با توجه به تیپ شخصیتی و علاقه‌مندی افراد مختلف، ایده هدیه روز مادر را به شما معرفی می‌کنیم:

کادو تا 3 میلیون تومان
گوشت کوب برقیکتابخوانپالتوبوت مچ بند هوشمند
چای سازسکه یک گرمیبارونیماساژور برقیاسمارت واچ
قهوه سازباکس باغ گلکاپشنشکم بند لاغریگورشواره طلا
اسپرسوسازنیم ست رز جاوداننقاشی سیاه قلمدستگاه بخور سرد و گرمدستبند طلا
اتو بخاردستگاه بخارگرعکس سه بعدیماساژور برقی پاانگشتر طلا
آب مرکبات گیرچادرکلاژ آبرنگسنتوراپیلاتور
سرویس غذا خوریبلیط مشهدگوشی موبایلگیتارماساژور چشم

باکس گل رز جاودان هدیه ای به یادماندنی برای روز مادر

 

باکس گل رز جاودان، هدیه‌ای زیبا و ماندگار است که می‌تواند عشق و قدردانی شما را به مادرتان نشان دهد. این باکس گل، از گل‌های رز طبیعی تهیه شده است که با روشی خاص، ماندگاری بالایی پیدا کرده‌اند.

باکس گل رز جاودان، در انواع مختلف در سایت روبینا رز موجود است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه مادرتان، باکس گل مورد نظر را انتخاب کنید. باکس گل رز جاودان، هدیه‌ای خاص و متفاوت است که می‌تواند روز مادر را برای مادرتان به یادماندنی‌تر کند.

باکس گل رز جاودان

 

پیشنهاد 2 هدیه ورزشی برای روز مادر تا 3 میلیون تومان

خرید تجهیزات ورزشی یکی از بهترین هدایای روز مادر برای افرادی است که به‌صورت حرفه‌ای در یک شاخه‌ی ورزشی خاص فعالیت می‌کنند:

1.  راکت پینگ پنگ

یکی از ورزش‌های مهیج سالنی که طرفداران بسیاری در میان خانم‌ها دارد پینگ‌پنگ است. این ورزش به جز راکت و یک جفت کفش کتانی نیاز به تجهیزات دیگری ندارد. اگر مادر شما ورزش پینگ پنگ را دوست دارد و یا می‌خواهید او را به انجام یک ورزش سالنی مهیج تشویق کنید، این کار را با خرید راکت پینگ‌پنگ در روز مادر انجام دهید. راکت پینگ پنگ دونیک، به‌عنوان یکی از برندهای معتبر را با پرداخت هزینه‌ای از 1 میلیون و 500 هزار تومان تا 2 میلیون و 600 هزار تومان می‌توانید تهیه کنید.

2.  کفش ورزشی زنانه

کفش مناسب یکی از ملزومات اصلی فعالیت‌های ورزشی است. پوشیدن کفش غیر استاندارد باعث آسیب به بدن، مر و پا در هنگام ورزش می‌شود. بنابراین اگر مادر شما اهل انجام ورزش مستمر است، مطمئن باشید که از یک جفت کفش کتانی به‌عنوان هدیه روز مادر بسیار استقبال خواهد کرد.

ایده کادو روز مادر
اگر مادر شما اهل ورزش است، مطمئن باشید که از جفت کفش کتانی به‌عنوان هدیه روز مادر استقبال می‌کند.

کفش کتانی زنانه در بازار با قیمتی کمتر از 1 میلیون تومان تا 2 میلیون و 200 هزار تومان بسته به برند و کیفیت زیره و جنس رویه آن قابل خریداری است. اگر قصد دارید برای مادرتان کفش کتانی بخرید بهتر است رنگ آن را با لباس ورزشی او ست کنید.

جمع‌بندی

روز ولادت حضرت زهرا(س) نزدیک است و بسیاری به دنبال ایده هدیه روز مادر هستند. یکی از سوالاتی که تقریبا ذهن همه ما را درگیر میکند این است که کادو روز مادر چی بخریم؟ اولین قدم برای تهیه کادو روز مادر تعیین بودجه است.

احتمالا شما علاوه بر مادر خودتان، باید برای مادر همسرتان هم هدیه تهیه کنید، در نتیجه باید با مدیریت مالی صحیح خرید کنید. در این یادداشت تلاش کردیم یک راهنمای خرید هدیه روز مادر جامع به شما ارائه کنیم که با میزان بودجه و تیپ شخصیتی مادر شما هم‌خوانی داشته باشد. برای مادرانی که اهل فرهنگ، ورزش، مهمانی و دورهمی و … هستند، هدایایی متناسب با روحیه‌ی خودشان پیشنهاد دادیم که هر میزان بودجه‌ای که دارید قابل خریداری است.

 

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد