خرید گل رز جاودان

شاید برایتان سوال پیش بیاید که گل رز ابدی چیست؟ رز جاویدان یا رز مومیایی چیز جدیدی است که با آن می توان گفت که دوران خشک شدن گل های طبیعی به پایان رسیده است. رزهای معمولی اگر به درستی از آنها مراقبت شود و زیبایی و طراوت خود را به مرور زمان از دست ندهند، می توانند بیش از یک سال بدون آب، خاک و نور زندگی کنند. ماندگاری عطر گلها دو تا سه هفته است. همچنین این گل گرده تولید نمی کند و ایجاد حساسیت نمی کند. در ادامه در مورد خرید گل رز جاودان با شما صحبت کرده ایم. با روبینا رز همراه باشید.

ویژگی های گل رز جاودان چیست؟

البته با توجه به طولانی بودن عمر این کادو، ممکن است یکی از انتخاب های هدیه دهنده باشد. در تهران به تعداد محدود موجود است. خرید گل رز جاودانه قطعا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. ما این گل های زیبا را ظرف مدت 3 ساعت به محل مورد نظر شما تحویل می دهیم، در صورت تمایل می توانید این محصولات زیبا را مشاهده کنید.

خرید گل رز جاودان برای مناسبت های مختلف

گل رز جاودانه در بسته بندی ها و سایزهای مختلف مناسب مراسم عروسی، تولد، کادو ولنتاین، کادو برای همکاران و مدیران می باشد. زمان زیادی از ورود این گل های جاودانه به ایران نگذشته است (حدود یک سال) و مرکز اصلی تولید آنها اکوادور در آمریکای جنوبی است که بیش از نود درصد تولید رزهای جاودانه جهان مربوط به آن است. برند آمور از این کشور با کیفیت ترین نوع گل رز جاودانه را تولید می کند که همکاری تجاری با ایران دارد. این شرکت به تازگی گل های آفتابگردان جاودانه را در رنگ های مختلف به همراه گل رز جاودانه به فروش می رساند.

گل های جاودانه در کشورها

سایر کشورها نیز اقدام به تولید و فروش گل رزهای چند ساله به صورت انبوه کرده اند و پیش بینی می شود در چند سال آینده فروش این گل رز بیش از گذشته افزایش یابد و مردم استقبال بیشتری از آن کنند. یکی از این کشورها کره جنوبی است که توانسته گل های دیگری مانند گل میخک جاویدان، زنبق جاویدان، گل داودی چند ساله تولید کند که نیاز به شرایط مراقبت خاصی ندارند. ذکر این نکته ضروری است که فرآیند ساخت این گل رزهای چند ساله در کشور ما نیز انجام می شود. اما با تفاوت های جزئی همراه است.

روش های نگهداری از گل رز جاودان چیست؟

این گل اغلب در محفظه شیشه ای نگهداری می شود، پس در جابجایی آن مراقب باشید. گل رز را از شیشه بیرون نیاورید و چیزی روی آن نگذارید. از دست زدن به گل ها خودداری کنید تا مواد گلبرگ ها به مرور زمان از بین نرود و گل ها زودتر بشکنند و مراقب باشید به گل ها دست نزنید و به آنها ضربه نزنید.

آبیاری گل های رز چگونه انجام شود؟

به گل ها آب ندهید در واقع این رزهای جاودانه نیازی به آبیاری ندارند. همچنین روی آن آب نپاشید. دما و رطوبت هوا بسیار مهم است و به طور مستقیم بر کیفیت گل رز ابدی تأثیر می گذارد، بنابراین گل رز ابدی را در رطوبت بالا نگهداری نکنید. بهترین رطوبت برای این گل پنجاه درصد است. آنها را در دمای اتاق نگهداری کنید و بیش از حد گرم نشوند.

نور آفتاب چه تاثیری بر روی گل ها دارد؟

نور مستقیم خورشید باعث پژمرده شدن و از بین رفتن گل می شود، بنابراین آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. گل را از موادی مانند رنگ و رزین دور نگه دارید. گرد و غبار عمر آن را کاهش می دهد، بنابراین درب جعبه را تا حد امکان بسته نگه دارید و در صورت نشستن گرد و غبار، کمی با فشار هواگیری کنید.

چگونه گل جاودان را می سازند؟

ساخت گل رز چند ساله نیاز به تجهیزات پیچیده ای دارد و ما نمی توانیم آن را در خانه درست کنیم. این روند کمی پیچیده است، اما برای درک بهتر، آن را در زیر خلاصه کرده ایم. ساخت هر گل رز جاودانه حدود یک هفته زمان می برد. از یک گل درجه یک اصلاح شده و بادوام ساخته شده است. هنگامی که گل رز به اندازه کافی باز شد، آنها را از شاخه ها جدا کرده و به کارخانه منتقل می کنند تا رنگ و تازگی خود را حفظ کنند. اولین قدم این است که رطوبت گل را گرفته و در مخلوطی حاوی اتانول قرار دهید. در این مورد، رنگ گل از بین می رود و گل سفید می شود.

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد