عجیب ترین کادوهای ولنتاین چه چیزهایی هستند؟

عجیب ترین کادوهای ولنتاین! آیا این رابطه ادامه خواهد داشت؟

5/5 - (1 امتیاز)

روز ولنتاین یکی از روز های خاص و پر اهمیت برای خانم‌ها می باشد. دختران و خانم‌ها در حالت کلی روحیه حساس و لطیفی دارند. به همین دلیل انتخاب یک هدیه اشتباه و نامناسب در این روز، می تواند آن ها را ناراحت کند. در ادامه این مقاله از روبینا رز برخی از کادو های عجیب ولنتاین را خواهیم دید.

بعضی از این هدایا ممکن است باعث ناراحتی خانم‌ها شود و بعضی دیگر کاملا برعکس، در عین عجیب بودن آنها را شگفت زده و خوشحال کند. بعضی هدایا را اگر در مناسبت‌های دیگری مانند روز زن، سالگرد ازدواج و یا تولد به همسر یا معشوق خود بدهید شاید خیلی نرمال به نظر بیاید. اما برای روز عشق آداب هدیه دادن را باید بدانید و از دادن هدایایی که مناسب این روز نیستند خودداری کنید. بخصوص درباره خانم‌ها. اگر قصد دارید شیطنت کنید و به خانمتان هدیه غیرمتعارفی بدهید پس بهتر است از همین حالا خود را برای عواقب احتمالی آماده کنید!!!

  PS4 و کنسول بازی! هدیه‌ای برای خودتان یا همسرتان؟

انتخاب PS4 به عنوان هدیه روز ولنتاین کمی خودخواهانه به نظر می رسد، زیرا بیشتر برای خودتان قابل استفاده است. این موضوع شاید حس خوبی برای معشوق شما ایجاد نکند. در واقع کنسول بازی یک هدیه غیرمعمول در روز ولنتاین است و برای رابطه شما ریسک دارد. اگر همسر شما اهل بازی‌های رایانه‌ای است احتمالا از این هدیه خوشحال خواهد شد. در غیراینصورت ممکن است احساس بدی پیدا کند.

لوازم بهداشتی یک هدیه نامناسب برای ولنتاین

انتخاب لوازم بهداشتی خاص مانند: مسواک، دئودورانت و از این قبیل محصولات به عنوان هدیه می تواند باعث سوء تفاهم و ناراحتی معشوق شما شود. این هدایا ممکن است احساس بدی را به طرف مقابل منتقل کنند. با دادن این هدیه فرد مقابل احساس می کند که شاید به اندازه کافی خوشبو و تمیز نمی باشد. لوازم بهداشتی از کادوهای عجیب ولنتاین می باشد.

گل های درجه 2 و 3، هدیه‌ای که ممکن است باعث پایان رابطه شود

در صورت خرید گل‌هایی با کیفیت پایین، می توانید باعث ناراحتی همسر یا معشوق خود شوید. شما با این کار به طور ناخودآگاه حس بی ارزش بودن را منتقل خواهید کرد. انتخاب این گلها به عنوان هدیه روز ولنتاین می تواند اشتباه ترین کار ممکن باشد.

در کنار هر هدیه‌ای بهتر است حداقل یک شاخه رز قرمز (که نشانه عشق است) نیز به معشوق خود هدیه دهید. اما باکس گل رز جاودان روبینارز می‌تواند یک هدیه لاکچری و بسیار ماندگار باشد. با این هدیه عشقتان را سورپرایز کنید و البته بر دوام رابطه خود بیفزایید!!!

می‌توانید به سلیقه خود زیور آلات گل جاودان را از میان سایر محصولات روبینارز نیز انتخاب کنید.

قاب قلب روبینا رز با گل های رز میناتوری جاودان برای شریک احساسیتان یک هدیه بی نظیر است.

جواهراتی از دندان و موی واقعی

در یکی از کشور های اروپایی اخیرا جواهرت هنری با استفاده از دندان و موی واقعی ساخته می شود. هر فردی می تواند بخشی از مو های خود و دندان هایش را به آن جواهر ساز بدهد تا جواهری خاص تحویل بگیرد!!!!

به دلیل وجود بخشی از شما در آن جواهر، شاید در نگاه اول هدیه‌ای رمانتیک و جالب به نظر برسد، اما به همان اندازه می‌توانید عجیب و ترسناک هم باشد. این بستگی به روحیه اشخاص دارد. این جواهرات از غیر معمول‌ترین و عجیب‌ترین کادوهای ولنتاین به حساب می آیند.

بیت کوین یک هدیه عجیب برای روز عشق

دادن پول به معشوق به عنوان هدیه چندان کار خوبی به نظر نمی رسد، زیرا همه افراد در این روز می خواهند هدیه ای با سلیقه شریک زندگی خود دریافت کنند. از طرفی بیت کوین به خودی خود پولی رایج نیست و شما باید توضیحات زیادی برای استفاده از آن به همسر یا معشوق خود بدهید. بنابراین بیت کوین نمی تواند هدیه خوبی برای روز ولنتاین باشد.

فناوری‌های ناسازگار! هدایایی غیرمعمول 

اگر شریک زندگی و یا معشوق شما از گوشی هوشمند اندروید استفاده می‌کند، خرید یک اپل واچ به عنوان هدیه ولنتاین، ایده خوبی به نظر نمی رسد.

اگر می خواهید عشق و اهمیت خود را به فرد مقابل نشان دهید، برای انتخاب هدیه ای مناسب زمان صرف کنید. به عنوان مثال: می توانید دستگاه هایی که معشوق خود به طور مستمر از آن ها استفاده می کنند و یا به آن ها علاقه دارند به عنوان هدیه روز ولنتاین در نظر بگیرید. این هدیه می تواند بسیار کاربردی و خوشحال کننده باشد.

اسکوتر برقی از هدایای عجیب ولنتاین

اخیرا مشکلات عجیبی در مورد هاوربرد ها مبنی بر انفجار و آتش گرفتن آن ها گزارش شده است. این موضوع می تواند برای معشوق شما نیز خطرناک باشد. به همین دلیل نمی تواند هدیه خوبی برای برای روز ولنتاین باشد.

خودرو یاب! 

یکی از بدترین و عجیب ترین کادو های ولنتاین، خودرو یاب می باشد. این قطعه به خودرو ها متصل شده و موقعیت آن ها را به صورت کامل نمایش می دهد. این تکنولوژی جذاب به نظر می رسد، اما قطعا به عنوان هدیه روز ولنتاین انتخاب خوبی نمی باشد.

این هدیه تنها بی اعتمادی شما را به معشوقتان نشان می دهد و موجب سوء تفاهم هایی می شود. به همین دلیل انتخاب خودرو یاب به عنوان هدیه روز ولنتاین اصلا خوشایند نیست. و ممکن است نتیجه بدی را در پی داشته باشد.

لوازم ورزشی یا اشتراک باشگاه

این کادو می تواند از بدترین کادو های روز ولنتاین به حساب بیاید، زیرا به عدم تناسب اندام معشوق خود اشاره می کنید. شما با این کار اعتماد به نفس او را می گیرید. احتمال دارد او با دریافت این هدیه فکر می کند تناسب اندامش در شرایط غیر ایده آل قرار گرفته است.

سخن پایانی

این هدایا غالبا برای افراد، از عجیب‌ترین کادوهای ولنتاین به حساب می آیند. شاید برخی از افراد از هدایای ذکر شده خوششان بیاید، اما غالبا این طور نیستند. هدایایی را انتخاب کنید که برای معشوقتان کاربردی بوده و با روحیه او سازگار است.

برخی از این هدایا می توانند در مناسبت های دیگری جذاب و مناسب باشند. پس در انتخاب کادو های خود در این روز دقت کافی داشته باشید. در غیراینصورت باید برای جبران کار خود چندین هدیه دیگر تهیه کنید!

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد