چگونه می توانیم قاب گل عروس را نگهداری کنیم؟

چگونه قاب گل عروس درست کنیم؟

ازدواج یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی هر فردی است و برای همه خوب است که برای این شب فراموش نشدنی یادگاری نگه دارند. شما  می توانید با خرید قاب گل عروس برای مدت های طولانی از دسته گل عروسی خود نگهداری کنید.

بر کسی پوشیده نیست که حفظ دسته گل عروسی یک کار محبوب در بین عروس ها است. چه کسی نمی خواهد آن شکوفه های عروسی زیبا را برای همیشه نگه دارد؟ قاب گل عروس، قاب های مناسبی برای نمایش دسته گل عروسی شما هستند. در این راهنما، ما توصیه های تخصصی خود را در مورد نگهداری دسته گل عروسی ارائه می دهیم، به شما یاد می دهیم که چگونه یک قاب دسته گل زیبا برای گل های خود تهیه کنید.

آیا قاب گل عروس از گل شما محافظت می کند؟

قاب گل عروس درواقع چهارچوبی است که برای نمایش یادگاری هایی مانند دسته گل استفاده می شود. دسته گل عروسی یادگاری زیبا از یک روز خاص است، اما در نهایت پژمرده می شود و می میرد. برای حفظ گل ها، آنها باید فرآیند خشک شدن را طی کنند. رایج ترین روش خشک کردن هوای آزاد است که می تواند چندین هفته طول بکشد. البته این روش گاهی اوقات باعث می شود که گل ها رنگ و شکل خود را از دست بدهند. گزینه دیگر استفاده از ژل سیلیکا است که رطوبت را جذب می کند و می تواند روند را تسریع کند. پس از خشک شدن گل ها، می توان آن ها را با چسب به قاب وصل کرد. نگهداری از دسته گل عروسی در یک قاب بسیار طولانی تر خواهد بود و یادآوری ماندگار از روز خاص است.

راه‌های زیادی برای حفظ گل‌هایتان وجود دارد. برخی از آنها می‌توانند پیچیده‌تر از بقیه باشند. درابتدا حتما دسته گل عروس را اندازه بگیرید تا اندازه قاب مورد نیاز خود را بدانید! ما شما را با ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای نگهداری گل هایتان در خانه راهنمایی می کنیم.

روش های سنتی نگهداری گل

روش سنتی برای خشک کردن گل ها با پیدا کردن یک منطقه تاریک و خشک مانند یک کمد بسیار راحت است. با نخ دندان بدون طعم، قسمت پایین ساقه گل ها را محکم کنید تا گل ها محکم شوند، سپس گل ها را به صورت وارونه در جای خشک و خنک آویزان کنید تا در هوا خشک شوند. ما توصیه می کنیم که کل دسته گل خود را خشک نکنید، در عوض گل ها را برای اطمینان از جریان هوای خوب تقسیم کنید و نقطه ای دور از نور مستقیم خورشید برای کمک به حفظ رنگ گل ها پیدا کنید.
اطمینان از اینکه گل های شما در یک منطقه خنک و دارای تهویه مناسب قرار دارند. روند را تسریع می کند. گل های خود را برای چند هفته آویزان کنید. تا زمانی که کاملاً خشک شوند و گلبرگ ها حالت کاغذی به خود بگیرند. این روش برای دسته گل هایی با ساقه های ضخیم مانند گل  رز بهترین کاربرد را دارد.

سیلیکاژل بهترین راه برای خشک کردن دسته گل عروسی

برای حفظ گل با ساقه نازک تر، می توانید از سیلیکاژل استفاده کنید. معمولاً در بسته های کوچک یافت می شوند تا تازه نگه داشته شوند. اگر می خواهید گل ها را با استفاده از این روش حفظ کنید، مطمئن شوید که در اسرع وقت بعد از روز عروسی، گل ها را در سیلیس قرار داده اید. اگر به دنبال حفظ رنگ و شکل اصلی گل عروسی خود هستید، این بهترین روش خشک کردن است. شما می توانید قاب مخصوص خشک کن گل خود را از ما خریداری کنید، ما می توانیم پک کامل را نیز به شما ارائه دهیم که شامل سیلیکا ژل کافی نیز می باشد.

قاب گل عروس یک راه زیبا و منحصر به فرد برای حفظ خاطرات مورد علاقه شما هستند.از گل های فشرده می توان برای تزئین کارت ها، دفترچه ها و قاب ها استفاده کرد.

استفاده از دسته گل عروس جاودان

دسته گل عروس جاودان یکی از دسته گل های ترند امروزی است که به دلیل استفاده از گل رز جاودان در ترکیب این دسته گل، عمر طولانی تری را نسبت به دسته گل های طبیعی عادی دارند. پیشنهاد روبینا رز به شما استفاده از این مدل دسته گل هاست که علاوه بر زیبایی چشم نواز، دوام بسیار بیشتری نیز دارند.

سخن پایانی

در این مقاله از روبینا رز چند راه برای نگهداری دسته گل عروسی را با هم مرور کردیم. بی شک یکی از راحت ترین و بهترین راه های نگهداری از دسته گل استفاده از دسته گل عروس جاودان است که به طور طبیعی عمر بیشتری نیز دارد و شما دغدغه ای برای آن نخواهید داشت. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوس دسته گل رز جاودان و یا هر یک از محصولات روبینا رز می توانید با ما تماس بگیرید.

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد