معرفی گیفت عروسی

گیفت عروسی یا عقد هدیه کوچکی است، که در روز عروسی از طرف عروس و داماد به افراد حاضر در جشن به عنوان یادگاری هدیه داده می شود. این نوع کادوها تنوع بسیار زیادی داشته و می توانند، انواع مختلفی از کادوها را در بر بگیرند. از دسته گل های زیبا و خاص گرفته تا وسایل آنتیک و ارزشمند و قیمتی همه می توانند بعنوان گیفت عروسی مورد استفاده قرار بگیرند. بی شک یکی از زیباترین و ماندگارترین گیفت های عروسی گل رز جاودان است. در این نوشتار این هدیه ها و چند نمونه از بهترین ایده ها در این مورد را بررسی خواهیم کرد. 


گیفت و انواع آن


همانطور که گفته شد، این هدیه ها در واقع یادگاری های کوچکی هستند. که عروس و داماد به مهمانان نزدیک در روز عروسی یا عقد خود هدیه می دهند. این هدیه ها انواع مختلفی دارند. ولی بطور کلی می توان آن ها را به چهار دسته سنتی، فرهنگی، مناسبتی و خانگی تقسیم کرد. که هر کدام ویژگی های منحصربفردی داشته و برای مواد خاصی استفاده می شوند. شما می توانید از محصولات زیبا و ماندگار گل رز جاودان را خریداری کنید.


ایده های گیفت عروسی


مهمترین گزینه ای که باید در تهیه گیفت عروسی یا عقد باید مورد توجه قرار بگیرد. خلاقیت در عین سادگی آن است. شما باید این هدیه ها را با خلاقیت خودتان خریداری یا تهیه کنید. زیرا این هدایا می توانند یک نشانه ماندگار از مراسم شما باشند. در ادامه چند نمونه از ایده های هدیه عروسی یا عقد را ذکر و مختصری در مورد آن ها توضیح می دهیم.


گل رز بهترین گیفت عروسی


شاید ساده ترین ایده تهیه چند شاخه گل رز و اهدای آن به مهمانانتان باشد. گل رز نماد عشق و دوستی و محبت است و مطمئنا هدیه جذابی به عنوان گیفت عروسی یا عقد به شمار می آید. البته باید دقت داشته باشید که گل ها را باید در همان روز تهیه کنید، تا هنگامی که قصد دارید آن ها را به مهمانان خود اهدا کنید. از طراوت و تازگی برخوردار باشند.

 

 


باکس های کلمات


یک ایده خلاقانه دیگر برای استفاده به عنوان گیفت، باکس های کلمات می باشند. برای تهیه این کادوی زیبا و جذاب می توانید تعداد جعبه کوچک تهیه کرده و درون آن ها جملات و عبارات زیبا قرار دهید، و روی آن ها را نیز به سلیقه خودتان تزئین کنید. استفاده از یک روبان می تواند بسیار جالب باشد. حالا جعبه های کلمات آماده اهدا شدن به مهمانان عزیز شما هستند.

 

 


دسته گل


معمولا هر جا صحبت از گیفت و کادو به میان می آید، دسته گل یکی از بهترین گزینه هاست. گل های فراوانی وجود دارند، که می توانید با انتخاب آن ها بعنوان گیفت عروسی، مهمانانتان را مسحور زیبایی آن ها کنید. دسته گل ارکیده، میخک و نیلوفر برای این کار ایده آل است. می توانید آن ها را به شکل قلب تهیه کنید و به عزیزانتان اهدا کنید.

 

انواع گیفت عروسی در طرح های مختلف

گیفت ها طرح ها و انواع مختلفی دارند. شما می توانید طبق علاقه ی خود یکی از این طرح ها را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی چند نمونه از این طرح ها پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

 


جعبه های شبیه اسلایس کیک


این مدل از گیفت ها تازه وارد بازار شده اند. و انتخاب هوشمندانه ای برای هدیه به اطرافیانتان در روز عروسی هستند. می توانید آن ها را در رنگ ها و طرح های مختلف تهیه کنید. هنگامی که آن ها را در کنار هم بچینید به شکل یک کیک کامل به نظر خواهند رسید، که می تواند بسیار جذاب باشد. شما می توانید با قرار دادن هدیه های کوچک تری در داخل این جعبه ها آن ها را جذاب تر کنید.

 

 

تابلوی دست ساز ایده جذاب گیفت عروسی


شما می توانید با استفاده از مواد اولیه ساده و کم هزینه ای مانند: سنگ، چوب، صدف و یا برگ های خشک شده درختان، یک طرح تابلوی دست ساز بسیار جذاب تهیه کرده و به مهمانان خودتان در روز عروسی به عنوان گیفت عروسی هدیه بدهید. این یک ایده بسیار خلاقانه و کم هزینه بوده و باعث ایجاد هیجان و حس خوب زیادی در مهمانان شما خواهد شد.


عکس دو نفره به صورت پازل


یکی دیگر از موارد بسیار جذاب و خلاقانه برای گیفت عروسی، طراحی یک تصویر دو نفره از خودتان به صورت قطعه های پازل است. این هدیه بهترین یادگاری است، که می توانید به اطرافیان خود بدهید. به این ترتیب آن ها هر گاه این عکس را ببینند به یاد شما و مراسم باشکوهتان خواهند افتاد. همچنین می توانید یک پیام یا جمله عاشقانه هم در گوشه تصویر درج کنید که در جذابیت بیشتر آن بسیار موثر است.


جمع بندی


گیفت عروسی یا عقد یک هدیه کوچک و ماندگار است، که در روز عروسی تان می توانید به مهمانان هدیه داده و یک یادگاری از مراسم خود برای آن ها به جای بگذارید. ایده های مختلفی برای این هدیه ها وجود دارند که در این نوشتار به برخی از آن ها اشاره کردیم. اگر نیاز به ایده های بیشتری در این زمینه دارید، می توانید به وبسایت ما سر زده و از ایده های بیشتری مطلع شوید.

 

 

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد