هدیه سورپرایز کننده با گل های لاکچری

لازم به بیان نیست که انتخاب گل به‌عنوان هدیه سورپرایز برای هر مناسبتی یک انتخاب جذاب و درعین‌حال هوشمندانه است. زیرا با هر بودجه ای می توانید از این هدیه ی رنگارنگ بهره مند شده و از طراحی های خلاقانه آن لذت ببرید. در این مقاله می‌خواهیم برخی از این طراحی های خلاقانه را با کلیاتی از ویژگی ها و کاربردهای آن ها به شما معرفی کنیم.


بهترین هدیه سورپرایز با گل


امروزه گیفت گل های زیادی در بازار موجود شده که طراحی برخی از آن ها بسیار دلنشین است. اما معرفی همه انواع این گیفت ها در یک مقاله نمی‌گنجد. زیرا این هدایا تنوع بسیار بالایی داشته و به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. بنابراین در این مطلب تنها به معرفی سه محصول سبد گل جاودان، انگشتر گل و دست‌بند گل کفایت می کنیم.


هدیه سورپرایز سبد گل جاودان


در این قسمت سبد گل جاودان را به عنوان یک هدیه سورپرایز کننده برای عزیزانتان بررسی خواهیم کرد. باکس گل رز جاودان شامل گل های طبیعی ماندگار است که این ماندگاری حاصل یک فرایند ویژه برای افزایش طول عمر این گل ها می‌باشد. ماندگاری سبد گل جاودان مرز سه سال را نیز رد کرده و ظرافت و زیبایی های آن با گل های مصنوعی قابل قیاس نیست.
این گل‌ها در رنگ‌های بسیار زیادی موجود بوده و در جعبه‌های و باکس‌های متفاوتی ارائه می‌شود. که این مسئله باعث زیبایی دوچندان آن شده است. سبد گل جاودان بدون نیاز به آبیاری سه الی پنج سال در دمای اتاق عمر خواهد کرد. البته مواردی نیز وجود دارد که باعث زودتر خراب‌شدن این گل ها می شود که عبارتند از: فشار دادن این گل‌ها و واردکردن ضربه شدید، تماس با هر نوع مایع از جمله آب، عطر و ادکلن و غیره، در معرض نور شدید و مستقیم خورشید در مدت‌زمان طولانی، دمای بیش از حد بالا و یا رطوبت زیاد.

  

انگشتر گل رز جاودان


طراحان خوش‌ذوق روبینا رز توانسته اند انگشتر گل رز جاودان طراحی کنند. که ضمن استفاده از زیبایی گل ها بتوانند هدیه ای منحصربه فرد به بازار معرفی کنند. انگشتر گل دارای رنگ بندی متنوع و جذاب بوده و به دلیل طبیعی بودن گل ها ممکن است. گل های روی آن ابعاد متفاوتی داشته باشند. اگر به دنبال یک هدیه سورپرایز کننده هستید می‌توانید انگشتر گل را سفارش دهید و صاحب تلفیق هنری یک اکسسوری و گل های رنگارنگی که فقط در باغ گل‌ها از آن ها دیدن کرده اید شوید و استایل خود یا عزیزانتان را شاداب و بهاری کنید.
انگشتر گل هم به‌صورت گل های مصنوعی، گل های طبیعی و هم گل های جاودان وجود دارد که هرکدام جذابیت و کاربرد خود را دارند، انگشتر گل مصنوعی از همه این انواع ماندگاری بیشتری داشته اما جذابیت آن کمتر است. گل های انگشتر گل جاودان در اندازه های کوچک در یک محفظه شیشه‌ای کوچک که معمولا این محفظه خود بدنه انگشتر می‌باشد قرار گرفتند و ماندگاری آن ها همان‌طور که گفته شد ۳ الی ۵ سال است.

دستبند گل


دستبند گل رز طبیعی جاودان نیز مانند دیگر مواردی که تا اینجای مطلب گفتیم، می تواند یک هدیه سورپرایز کننده باشد اما تفاوت در این است که کاربرد اصلی آن در مراسمات عقد و عروسی به‌عنوان یک اکسسوری زیبا برای عروس است. این اکسسوری فانتزی برای عکاسی فرمالیته نیز استفاده می شود. و باعث زیبایی بیشتر عکس ها خواهد شد. دست‌بند گل هم به‌صورت طبیعی و هم به‌صورت مصنوعی ساخته می شود. اگر به یادگار ماندن این دستبند برای شما مهم است از دست‌بند گل مصنوعی استفاده کنید هرچند طراوت و زیبایی دست‌بند گل طبیعی را ندارد.


رنگ بندی جذاب این دستبندها به استایل شما روحی تازه می بخشد. البته هرچند کاربرد اصلی این دست‌بند گل را استفاده در مراسم عقد و عروسی بیان کردیم این به این معنا نیست که برای دیگر استایل-ها کاربرد ندارد. بلکه می توانید با انتخاب طیف رنگی مناسب این دست‌بند گل را برای استایل روزمره و یا مهمانی های خاص نیز استفاده کرده و در هر جمعی بدرخشید.

 


جمع بندی


با خرید یک هدیه سورپرایز، علاوه بر اینکه یک هدیه ی زیبا برای عزیزانتان تهیه کرده اید. حس و حال یک باغ گل کوچک در خانه یا محل کار آن ها ایجاد نموده اید. در این مطلب سعی شد. تمام نکاتی که لازم است درباره ی سه محصول خلاقانه، جذاب و منحصربه فرد سبدگل جاودان، انگشتر گل و دست‌بند گل بدانید پوشش داده شود تا بتوانید برای انتخاب هدیه سورپرایز هوشمندانه و آگاهانه عمل کنید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید، کافیست به وبسایت ما مراجعه کنید.

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد