باکس گل کادویی


حتما برایتان پیش‌آمده است که به تولد یک دوست و یا یک مهمانی مهم دعوت شوید و به دنبال یک ایده مناسب برای هدیه ای خاص و متفاوت باشید اما در نهایت به دلیل قیمت بالا و اجناس بی کیفیت، رو به کادوهایی کلیشه ای بیاورید؛ همچنین ممکن است مناسبت‌هایی مانند روز مادر، روز دختر، سالگرد ازدواج، ولنتاین و … بخواهید کادویی مناسب به عزیزانتان هدیه دهید اما در انتخاب این کادو سردرگم شوید در این شرایط پیشنهاد ما به شما باکس گل است.
در ادامه می خواهیم به معرفی این هدیه‌ی منحصربه‌فرد یعنی همان باکس گل کادویی که هرکسی را خوشحال می‌کند بپردازیم و ببینیم که خرید این هدیه چه برتری‌هایی نسبت به خرید دیگر هدایا دارد. شما می توانید باکس گل را علاوه بر دوستانتان به خودتان نیز هدیه دهید!


ویژگی‌های باکس گل کادویی که آن را هدیه‌ای منحصربه‌فرد می‌کند


باکس گل کادویی می تواند هدیه‌ای مناسب برای کسانی که دوستشان دارید باشد، یادگاری ای زیبا که با هدیه دادن آن به عزیزانتان خود را در ذهن آن ها جاویدان می کنید زیرا با هر بار دیدن آن به یاد شما خواهند افتاد.
از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد باکس گل این است که می‌توانید طبق بودجه‌ی خود آن را سفارش دهید، یعنی می‌توانید تعداد گل‌ها را کم و زیاد کرده و یا نوع گل‌ها را تغییر دهید، همچنین می‌توانید طبق بودجه‌ی خود باکس را انتخاب کنید؛ شاید با خود فکر کنید که تغییر دادن نوع گل‌ها یا تعداد آن‌ها در زیبایی هدیه تاثیر داشته باشد اما این را بدانید که باکس گل همیشه زیبایی خودش را داشته و حس نشاط و زندگی را در هر طرحی منتقل می کند.
تنوع باکس گل کادویی به دلیل تنوع گل ها به‌قدری زیاد بوده که برای انتخاب دستتان خیلی باز است؛ شما می-توانید با توجه به سلیقه تان باکس گل های مختلفی را سفارش دهید، کاری که برای خرید کادوهای دیگر به‌ندرت اتفاق خواهد افتاد.


انواع باکس گل کادویی


همان‌طور که در بالا گفتیم می‌توانیم با توجه به بودجه‌ی در دسترس برای خرید کادو از انواع گل ها یا باکس ها استفاده کنیم، در ادامه به معرفی انواع باکس گل خواهیم پرداخت.

 


باکس گل مناسبتی


شما می توانید با توجه به مناسبتی که برای آن هدیه تهیه می‌کنید، باکس گل کادویی خود را سفارش دهید؛ از انواع این باکس گل ها می توان به باکس گل به شکل قلب و خرس برای ولنتاین، باکس گل حروف، باکس گل خواستگاری، باکس گل ترحیم برای تسلیت و… اشاره کرد.


باکس گل با یک نوع گل


این نوع باکس گل برای زمانی مناسب است که می دانید طرف مقابل چه نوع گلی را دوست دارد و می-خواهید با سفارش گل مورد علاقه او ، او را سورپرایز کنید؛ از دیگر موارد استفاده از این نوع باکس گل، باکس گل‌های تم دار است که با انتخاب رنگ می توانید هدیه ای مطابق با سلیقه تان داشته باشید.


باکس گل ترکیبی


باکس گل ترکیبی برای زمانی مناسب است که می خواهید ترکیبی از چند نوع گل را داشته باشید، این ترکیبات می تواند ظاهر باکس گل شما را زیبا تر و لاکچری نشان دهد و تم رنگی جذابی به آن اضافه کند تا با دیدنش لذت ببرید.
باکس گل ترکیبی لزوما ترکیب چند نوع گل نیست بلکه می تواند ترکیب این باکس ها با بادکنک، اسکناس، شکلات، عروسک و… باشد که هرکدام از این موارد برای مناسبتی خاص کاربرد دارد، حتی ترکیب این باکس گل‌ها با میوه برای مناسبت هایی مانند شب یلدا ایده‌ای نو و زیبا است.


باکس گل مصنوعی


هرچند که گل مصنوعی طراوت گل های طبیعی را ندارد اما نمی‌توان گفت که زیبا نیست، این مدل باکس ها زیبایی های خود را داشته و قیمت پایین تری نسبت به باکس گل های طبیعی دارد، در کل اگر قیمت و دوام از اولویت های شماست، باکس گل کادویی مصنوعی به شما پیشنهاد می شود.


انواع باکس یا جعبه


انتخاب یک باکس یا جعبه مناسب برای باکس گل به‌شدت مهم است، در این قسمت می خواهیم به بررسی انواع باکس ها و جعبه های مناسب گل که تاثیر به سزایی در زیبایی و بهتر دیده‌شدن مجموعه شما دارند بپردازیم تا ببینید چه نوع باکسی مطابق سلیقه شماست.
از انواع باکس های مناسب برای گل باکس های چوبی، باکس های شیشه‌ای، باکس های PVC، باکس های طرح صندوق و طرح دسته دار معروف‌اند، هرچند که تنوع در این زمینه بسیار بالا است. این جعبه ها در طرح ها، شکل ها و رنگ های مختلف تولید می شوند.

 


جمع بندی


در این مطلب یک هدیه ی دوست‌داشتنی برای کسانی که دوستشان دارید به شما معرفی شد و در ضمن آن نکاتی در مورد خرید این هدیه ی جذاب بیان گردید، همچنین این نتیجه گرفته شد که می توانید طبق بودجه و سلیقه تان باکس گل کادویی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد