معرفی سبد گل جاودان به عنوان هدیه ی لاکچری

 

لازم به بیان نیست که انتخاب گل به‌عنوان هدیه سورپرایز برای هر مناسبتی یک انتخاب جذاب و درعین‌حال هوشمندانه است. زیرا با هر بودجه ای می توانید از این هدیه ی رنگارنگ بهره مند شده و از طراحی های خلاقانه آن لذت ببرید. در این مقاله می‌خواهیم باکس گل رز جاودان را که یکی از همین طراحی های خلاقانه است. با کلیاتی از ویژگی ها و کاربردهای آن به شما معرفی کنیم.


معرفی سبد گل جاودان


امروزه گیفت گل های زیادی در بازار موجود شده، که طراحی برخی از آن ها بسیار دلنشین است. معرفی همه انواع این گیفت ها در یک مقاله نمی‌گنجد. بنابراین در این مطلب تنها به معرفی محصول سبد گل جاودان کفایت می کنیم.
گل جاودان خلاقیت جدیدی است که توسط آن می‌توانیم مدعی شویم که دوران پژمردگی گل‌های طبیعی و عمر کوتاه آن ها گذشته است. همچنین می‌توان به واسطه این پدیده ی جدید گل‌های طبیعی را به مدت طولانی و بدون نیاز به مراقبت های ویژه در محل زندگی‌ خود نگه داری کنیم.
سبد گل جاودان شامل گل های طبیعی ماندگار است. این ماندگاری حاصل یک فرایند ویژه برای افزایش طول عمر این گل ها می‌باشد. ماندگاری سبد گل جاودان مرز سه سال را نیز رد کرده و ظرافت و زیبایی های آن با گل های مصنوعی قابل قیاس نیست.

 

کاربرد های سبد گل


هرچند کاربرد اصلی سبد گل جاودان یک هدیه ی دوست داشتنی است. اما می توانید آن را برای زیبایی منزل و اتاقتان نیز سفارش دهید و با توجه به طیف رنگی وسیع آن دستتان برای یک انتخاب مناسب برای منزلتان باز باشد.
مرکز اصلی تولید این گل های جاودان کشور اکوادور است که بیش از نود درصد این گل های جاودان در این کشور تولید می گردند.

برند آمور از کشور اکوادور امروزه مرغوب ترین رز جاودان را تولید کرده و به کشورهای مختلف من جمله ایران صادر می‌کند، این برند گل آفتابگردان جاودان نیز در رنگ‌های متفاوت در کنار گل‌های رز جاودان نیز تولید کرده است.

 


ویژگی های سبد گل


سبد گل جاودان بدون نیاز به آبیاری سه الی پنج سال در دمای اتاق عمر کرده و عطر آن ها دو تا سه هفته دوام دارد. ویژگی دیگر این گل ها این است که گرده تولید نکرده و آلرژی زا نیست. این گل‌های جاودان در رنگ‌های بسیار زیادی موجود بوده و در جعبه‌ها، باکس‌ها و محفظه های متفاوتی ارائه می‌شوند. که این مسئله باعث زیبایی دوچندان آن شده است.
هر تک شاخه گل جاودان توسط فرایندهایی متفاوت علاوه بر اینکه ماندگاری آن ها تضمین می شود. می-توانند در طی این فرایندها به صورت تک رنگ یا چند رنگ شوند، که این ویژگی ها باعث منحصربه فرد شدن این محصول و جذابیت دوچندان آن شده است.

 


مراقبت های لازم برای سبد گل جاودان


در کل ماندگاری گل های جاودان زیاد می باشد اما مواردی نیز وجود دارد که باعث زودتر خراب‌شدن این گل ها می شود که این موارد به‌اختصار بیان خواهد شد:

  • فشار دادن بیش از حد این گل‌های جاودان و واردکردن ضربه شدید به آن ها
  • تماس با هر نوع مایع من جمله آب، عطر و ادکلن و موارد مشابه
  • قرار گرفتن در معرض نور شدید و مستقیم خورشید در مدت‌زمان طولانی
  • دمای محیط بیش از حد بالا و یا رطوبت هوای زیاد

 

 

 


سبد گل جاودان به عنوان هدیه


طراحان خوش‌ذوق توانسته اند طی یک فرایند ویژه این گل ها را به عمل آورده و در اشکال متفاوت در بازار ارائه دهند. اگر به دنبال یک هدیه سورپرایز کننده هستید می‌توانید سبد گل جاودان را سفارش دهید و صاحب اثری هنری شامل گل های رنگارنگ شوید. اثری که تنها در کارتون های بچگی آن را دیده اید.
گل های جاودان یک هدیه ی ماندگار و جذاب اند که در طرح های خلاقانه ای در بازار موجود شده اند. سبد گل جاودان یک نمونه از همین طراحی های خلاقانه است که از گل های طبیعی جاودان درست شده و هرکدام از این گل ها جذابیت خود را دارند.

یک نمونه دیگر از طراحی های خلاقانه با گل های جاودان، انگشتر گل رز جاودان  است. که در اندازه های کوچک در یک محفظه شیشه‌ای کوچک قرار گرفته اند. که معمولاً این محفظه خود بدنه انگشتر می‌باشد و ماندگاری آن ها همان‌طور که گفته شد سه الی پنج سال است.


اگر به یادگار ماندن هدیه برای شما مهم است از سبد گل جاودان استفاده کنید و طراوت و زیبایی گل های طبیعی و ماندگاری را با هم در یک مجموعه داشته باشید. رنگ بندی جذاب این گل ها به خانه و محل کار شما روحی تازه می بخشد.

 


جمع بندی


با خرید سبد گل جاودان که معرفی شد علاوه بر اینکه یک هدیه ی زیبا برای عزیزانتان تهیه کرده اید. حس و حال یک باغ گل کوچک در خانه یا محل کار آن ها ایجاد نموده و طراوت و شادابی این گل ها را در زندگی روزمره آن ها جاری خواهید کرد.
در این مطلب سعی شد تمام نکاتی که لازم است درباره ی محصول خلاقانه، جذاب و منحصربه فرد سبدگل جاودان بدانید پوشش داده شود تا بتوانید برای انتخاب، هوشمندانه و آگاهانه عمل کنید و از این هدیه ی استثنایی نهایت لذت را ببرید.

 

 

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد