باکس گل جاودان یکی از باکس هایی است که برای کادو دادن بسیار مناسب است.

گل جاودان – معجزه‌ای ماندگار

گل ها و گیاهان تاثیرات بسیار خوبی در روحیه و احساس افراد دارند. حتی وجود آن ها، محرک و تامین کننده انرژی ما در طول شبانه روز می باشد. به همین دلیل گل ها و گیاهان هدایای با ارزشی نیز محسوب می شوند. در این بین اگر می خواهید گلی طبیعی با عمری طولانی بدون نیاز به نگهداری خاص داشته باشید، گل رز جاودان می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. 

گل های ماندگار و جاودان می تواند هدیه‌ای بسیار شیک و جذاب برای عزیزان شما در مناسبت‌های مختلفی نظیر ولنتاین، سالگرد ازدواج، تولد، روز مادر، روز پدر و … باشد.

مقایسه گل جاودان با سایر گل‌های طبیعی

گل جاودان یکی از ترند ترین و پرفروش ترین نوع گل های حال حاضر است که با کیفیت بالایی در مجموعه روبینا رز ارائه می شود.

 

گل‌های جاویدان یا گل‌های ماندگار به دلیل زیبایی خاص و طول عمر بالا، طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. در ادامه گل‌های معمولی را با گل جاودان مقایسه خواهیم کرد.

گل‌های معمولی طول عمر بسیار پایین‌تری نسبت به گل‌های جاویدان دارند. گل‌های رز معمولی برای حفظ طراوت و تازگی خود نیاز به رسیدگی و توجه بسیاری دارند.

تنوع در ظاهر، اندازه و بسته‌بندی گل‌های ماندگار به دلیل شرایط خاص تولید آنها بیشتر از گل‌های معمولی می‌باشد. به عنوان مثال: گل‌های معمولی باید ساقه‌های بلندی داشته باشند تا بتوانند مواد مورد نیاز خود را از آب یا خاک بگیرند؛ اما در گل‌های جاویدان چنین محدودیتی وجود ندارد.

 

 

طرح‌های گل‌ جاودان

این گلها معمولا در باکس های شیشه ای ارائه می شوند. تعداد گل های جاویدان داخل هر بسته به نظر هر فردی قابل تغییر می باشد. شما می توانید با توجه به سلیقه خود تعداد، اندازه باکس، رنگ گل و دیزاین داخل آن را تغییر دهید.

قیمت آن ها بسته به عوامل مختلفی مانند: اندازه، جنس باکس و … متفاوت می باشد. این گل های زیبا در دسته گیاهان لوکس قرار می گیرد. به همین دلیل قیمت آن ها نیز از سایر گل های معمولی گران تر می باشد.

این گل ها به دلیل زیبایی خاص می توانند در دیزاین بخش های مختلف خانه و یا محل کار مورد استفاده قرار بگیرند.

دقت داشته باشید که این گل ها با وجود طراوتی که دارند، هیچ گرده ای را تولید نمی کنند. پس در صورت داشتن مشکل هایی مانند آلرژی، این گل ها می تواند گزینه خیلی خوبی برای شما به حساب بیاید.

باکس گل جاودان یکی از بی نظیر ترین و زیباترین باکس های گل است.

شرایط نگهداری گل‌های ماندگار

شرایط نگهداری از گل جاودان بسیار ساده و راحت می باشد. برای بالا بردن عمر آنها تنها باید به نکاتی دقت داشته باشید که در ادامه توضیح می دهیم.

گرد و غبار گرفتن گل جاوردان باعث کاهش عمر مفید آن می‌شود. به همین دلیل برای حفظ این گلها از هر نوع گرد و غباری، آنها را در بسته‌بندی‌های خاص و باکس‌های شیشه‌ای نگهداری و ارائه می‌دهند.

گل‌های جاودان را اصلا در برابر نور مستقیم خورشید قرار ندهید. به دلیل فرآیند تولید آن ها، نیازی به آبیاری ندارند. برای جلوگیری از پژمرده شدن گل‌برگ‌ها نباید آن‌ها را در محیط‌های خیلی گرم و یا محیط‌های خیلی سرد قرار دهید.

 

سحر مهرابی
سحر مهرابی

سحر مهرابی هستم؛ نویسنده و کپی‌رایتر. لقب من «راوی» است و از روایت کردن قصه‌ها و ماجراها لذت می‌برم. از سال 92 برای روزنامه‌ها و مجلات مختلفی نوشته‌ام. به سبک «جستارنویسی» بیشتر از همه علاقه دارم. در سال 97 با جادوی گل جاودان آشنا شدم و مدتی است درباره‌ی آن‌ها می‌نویسم.

دیگر مقالات دسته بندی

عمر گل‌های رز در حالت عادی بسیار کوتاه است و نمی‌توان بدون به ‌کارگیری روش‌های افزایش ماندگاری گل رز آن‌ها را بیش از ۵ روز…

نگهداری گل رز در آب یکی از رایج‌ترین اعمالی است که افراد بعد از خرید دسته‌های گل انجام می‌دهند. این کار می‌تواند طول عمر شاخه…

گل رز صورتی یکی از زیباترین انواع گل رز در جهان به ‌شمار می‌آید و می‌توان گفت که این گل بعد از همتای قرمز رنگ…

انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت یکی از بهترین روش‌های خرید جواهرات به‌ شمار می‌آید و برای آن نیاز است که شما حالت صورت‌تان را…

انگشتر پورتوفینو چیست؟ انگشتر پورتوفینو از محبوب‌ترین و جدید‌ترین بدلیجات حال حاضر است که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر و منحصر به‌…

باز کردن گره گردنبند چگونه است؟ این اولین سوالی است که از خود هنگام مواجه‌ شدن با گردنبند گره‌ خورده می‌پرسیم. بدون‌ شک، زنجیر گرده‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد